درب حیاط

درب حیاط

امروزه درب حیاط را می توانید در انواع مدل ها و طرح های مختلف ببینید. مجموعه آرازلیزر ارائه دهنده انواع درب های برش لیزری تک لنگه و دو لنگه می باشد. شما می توانید درب ورودی مورد نظر خود را در کمترین زمان از ما دریافت کنید.

درب حیاط

زمانی که قصد دارید در حیاط را انتخاب کنید، باید اطلاع داشته باشید که در حیاط تاثیر بسیاری در ظاهر و زیبایی ساختمان شما دارد. انتخاب مدل و طرح مناسب برای درب حیاط، باعث می‌ شود تا در زمان خرید و نصب، دربی شیک و لوکس داشته باشید و ورودی ساختمان شما را زیبا تر کند. همچنین، این انتخاب می‌ تواند اطمینان شما را از امنیت و استحکام دربهای حیاط افزایش دهد. بنابراین، باید با دقت و با رعایت اصول، دربهای حیاط را انتخاب کنید و به نکات مهمی درباره‌ی آن توجه کنید، زیرا امنیت درب ورودی حیاط بسیار مهم و اساسی است.

درب حیاط
انواع درب ورودی یکی از ضروری ترین قسمت ها در هر خانه می باشد که حریم خصوصی را و امنیت ساکنین را فراهم می کند.

انواع درب حیاط

دربهای حیاط به صورت کلی از لحاظ چگونگی باز شدن به چند دسته تقسیم می گردد.

  1. درب حیاط تک لنگه لولایی
  2. در حیاط دو لنگه لولایی (درب ماشین رو)
  3. درب حیاط با باز شو ریلی
  4. در حیاط تلفیقی درب تو درب
  5. درب حیاط تاشو یا آکاردئونی

البته این دسته بندی تنها به لحاظ شکل بازشو می باشد و می توان درب را به شکل های مختلف همچون انواع طرح، نوع متریال به کار رفته و … دسته بندی نمود.

درب حیاط شیک

یکی از عوامل بسیار مهم در زیبایی ساختمان، درب ورودی است. شیک بودن و طراحی مدرن در حیاط تأثیر زیادی بر زیبایی ساختمان دارد. در مجموعه آرازلیزر، همواره سعی می‌ شود با در نظر گرفتن رضایت مشتری، طرح‌ های مدرن و شیک ارائه شوند و پس از بررسی‌ های میدانی، به واحد تولید منتقل می‌ شوند. همچنین، استفاده از یراق‌ آلات مدرن و شیک و قرار دادن آن ها روی درب‌ های طراحی شده، تأثیر زیادی در زیبایی درب ساختمان دارد.

موضوع دیگری که باید مدنظر قرار دهیم، نحوه رنگ‌ آمیزی و کیفیت نوع رنگ است که در در حیاط شیک، اهمیت بالایی دارد و در رضایت مشتری در طولانی‌ مدت تأثیرگذار است. در گذشته، درب‌ های حیاط بدون رنگ ساخته می‌ شدند و در محل نصب، با استفاده از رنگ‌ های روغنی، رنگ‌ آمیزی می‌ شدند. البته، این نوع روش رنگ‌ آمیزی مناسبی برای در حیاط نیست و به زیبایی مورد نظر نمی‌ رسد.

در درب حیاط شیک آرازلیزر، علاوه بر تمام نکات فنی ایمنی و استحکام، از پوشش رنگ الکترواستاتیک استفاده می‌ شود که عمر مفید بسیار بالایی دارد و در طول زمان رنگ آن تغییر نمی‌ کند. همچنین، پوشش رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک، استحکام بالایی دارد و در برابر ضربات و خراشیدگی‌ ها دارای دوام است.

مدل درب حیاط

انتخاب مدل دربهای حیاط یک موضوع مهم است که بیشترین توجه خریداران را جلب می‌ کند و در زمان خرید در حیاط، اهمیت بالایی دارد. انتخاب یک مدل در حیاط شیک و زیبا، که با ساختمان و نمای ورودی سازگار باشد، بسیار حائز اهمیت است. با توجه به معماری‌ ها و نما های مختلف ساختمان‌ ها، انتخاب مدل دربهای حیاط باید با دقت انجام شود. زیرا درب ورودی نقطه ورود اولیه هر ساختمان است و انتخاب آن برای ظاهر و زیبایی ساختمان تأثیر بسیاری دارد. در بازار مدل‌ های مختلفی از در حیاط وجود دارد، از جمله مدل کلاسیک، مدرن، رومی، انگلیسی، اسلیمی و سایر طرح‌ ها و مدل‌ها که هرکدام دارای زیبایی و جذابیت خاص خود هستند و معمولاً بر اساس نمای ساختمان استفاده می‌ شوند.

هماهنگی درب فلزی ساده حیاط با طراحی ساختمان

شاید زیاد در نگاه اول اهمیت این موضوع برای شما آشکار نباشد ولی در ظاهر ساختمان بسیار موثر است. برای انتخاب یک در فلزی حیاط، در مرحله اول باید یک در را انتخاب کنید که با طراحی ساختمان به طور کامل هماهنگ باشد. یکی از دلایلی که اهمیت هماهنگی درب فلزی ساده حیاط با طراحی ساختمان را مشخص می‌ سازد، زیبایی و ارزشی است که این نوع درب‌ ها به ساختمان شما می‌ بخشند. با توجه به این گفته ها، توصیه می‌ کنیم حتماً در انتخاب درب‌ های فلزی دقت کنید. با در نظر گرفتن مجموعه‌ ای از نکات مهم که می‌ تواند در خرید این درب‌ ها راه‌ گشا باشد، قادر خواهید بود درب‌ های با کیفیت و بسیار زیبا را تهیه کنید.

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×