انواع درب حیاط

انواع درب حیاط

درب حیاط به عنوان یک نقطه کانونی در خارج از منزل عمل می کند. به عبارت دیگر درب منزل بخشی از ساختمان شما می باشد. که در دید همگان است. از این رو نیاز است از میان انواع درب حیاط موجود، درب حیاط مناسب را انتخاب نمائید.

انواع درب حیاط

درب حیاط یک عامل با اهمیت در زیبایی، امنیت و بهره برداری درست تر از انرژی خانه می باشد. از این جهت انتخاب یک درب ورودی حیاط جدید از میان انواع درب حیاط یک راهکار عالی به منظور به روزرسانی ظاهر ساختمان. و سرمایه گذاری مناسب برای افزایش ارزش مکان مورد نظر می باشد. مهم ترین نکته ای که می بایست. در زمان خرید درب حیاط از میان انواع درب حیاط به آن دقت نمائید. انتخاب در بر اساس نوع کاربری ساختمان و همچنین هماهنگی آن با ظاهر ساختمان می باشد. در این مقاله انواع درب حیاط از سایت آرازلیزر به معرفی انواع درب حیاط و ساختمان مب پردازیم. با فروشگاه درب برش لیزری آرازلیزر همراه بمانید.

درب حیاط جدید

در صورتیکه قصد خرید درب حیاط به جهت ورودی آپارتمان خود را دارید، بهتر می باشد جدید ترین نمونه درب حیاط را مد نظر بگیرید تا زیبایی و تاثیرگذاری ساختمان مورد نظر دو چندان شود. با ورود به بخش محصولات آرازلیزر می توانید انواع درب های برش لیزری موجود را مشاهده نموده و همچنین این امکان وجود دارد که با طرحی که مد نظر دارید درب حیاط خود را تهیه کنید. فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

 

درب حیاط مدل اسپانیایی | انواع درب حیاط

این مدل درب حیاط از میان انواع درب حیاط دارای طراحی شیک و روستیک می باشد و همراه با الگوی تکرار شده در سطح درب است. بهره گیری از شیشه شفاف، مشجر و یا منعکس کننده یرای این درب ها امکان پذیر است.

درب فلزی | انواع درب حیاط

دربهای فلزی یا درب آهنی، انتخاب مناسبی برای درب‌ های سالن‌ های فلزی، درب‌ های فلزی مدرن حیاط و ساختمان‌ ها می باشد. درب آهنی نفر رو به دلیل استحکام و مقاومت در برابر سرما، گرما و رطوبت، یکی از بهترین گزینه‌ ها برای درب ورودی از مجتمع‌ های مسکونی از میان انواع درب حیاط است. همچنین، برای درب حیاط، می‌ توان از درب‌ های دو لنگه و درب‌ های ماشین‌ رو استفاده کرد.

درب حیاط فلزی مدرن

درب‌ های مدرن، طراحی ساده‌ ای دارند و جزئیات زیادی ندارند. به علاوه در بیشتر موارد همراه با خطوط صاف افقی یا عمودی دیده می شوند. همچنین، در طراحی درب‌ های آهنی مدرن، می‌ توان از شیشه استفاده کرد.

مدل درب حیاط ساده و شیک دو لنگه

یکی از مدل‌ های درب حیاط ساده و شیک از میان انواع درب حیاط، درب دو لنگه است. درب‌ های دو لنگه همواره می توان گفت دارای جلوه بسیاری هستند و برای ساختمان‌ های مدرن و امروزی، استفاده از درب‌ های دو لنگه ساده و شیک، مناسب است.

واقعیت این است که ساختمان‌ هایی که نمای ساده‌ ای با رنگ‌ های خنثی دارند، بهتر است از درب حیاط دو لنگه ساده استفاده کنند. طراحی این درب با توجه به ساختمان انجام می‌ شود. در مواردی که درب ورودی مجزایی از درب پارکینگ وجود دارد، نیز مناسب است که هر دو درب دارای طراحی مشابه باشند تا هماهنگی با سبک مدرن ساختمان حفظ شود.

درب حیاط لیزری

درب‌ های فلزی با طراحی لیزری، بسیار محبوب هستند. این درب‌ ها بسیار انعطاف‌ پذیر بوده و در صورت تزئین با جزئیات و رنگ طلایی، برای ساختمان‌ های کلاسیک مناسب هستند. با این حال، درب ساده با طراحی لیزری نیز برای ساختمان‌ های مدرن یک انتخاب مناسب است.

 

درب حیاط مدرن

اگر یک خانه مدرن که حیاط دارد را دارا می باشید، درب‌ های فلزی مدرن با طرح‌ های زیر برای ورودی حیاط به آپارتمان مناسب هستند. یکی از مدل‌ هایی که ممکن اسن در میان انواع درب حیاط مدرن ببینید، درب حیاط هایی است که شامل تلفیق شیشه مات و فلز رنگ‌ شده برای درب دو لنگه است. یکی از عناصر کلیدی درب‌ های ساده و شیک، دستگیره خطی بلند است که برای سبک‌ های مدرن و مینیمال طراحی می‌ شود.

اگر برای ورودی حیاط ساختمان مدرن خود، سادگی بیش از حد را نپسندید، می‌ توانید از تلفیق فلز و شیشه به همراه دستگیره با طرح دار استفاده کنید. همچنین، فلز های خطی که روی شیشه قرار می‌ گیرند به دلیل سادگی و صفا برای سبک مدرن، ایده‌ آل هستند.

انواع مدل های خلاقانه درب حیاط

ذکر این نکته ضروری می باشد که پیش از انتخاب مدل درب، می بایست سبک طراحی ساختمان خود را تعیین نمایید و متناسب با آن درب ورودی خود را انتخاب نمایید. زیرا زیبا ترین طرح درب حیاط اگر با ساختمان شما هماهنگ نباشد، نه تنها به ظاهر محل مورد نظر شما کمک نخواهد کرد، بلکه به آن ضربه نیز خواهد زد.

خلاقیت به کمک درب برش لیزری آرازلیزر ممکن می شود. شما می توانید پس از مشاهده انواع درب حیاط موجود، ایده هایی که به ذهن شما می آید. را با ما در میان بگذارید تا بتوانید بهترین ایده را انتخاب نموده و درب حیاط مطلوب خود را سفارش دهید.

نکات بسیار مهم انتخاب انواع درب حیاط

  1. از آن جایی که درب ورودی لازم است راه خروج ماشین ها باشد. توجه داشته باشد تا در راه مستقیم قرار گرفته شود. زیرا مسیر منحنی می تواند دشوار باشد.
  2. در حیاط هایی که درختان بلند وجود دارد، درب با ارتفاع بیشتر باید نصب شود. وزش باد شدید امکان دارد موجب شکستگی درب گردد. بنابراین اینگونه درب های حیاط لازم است مستحکم تر طراحی گردند.
آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×