محاسبه آنلاین قیمت برش لیزر فلزات

شما می توانید قیمت تقریبی برش لیزری قطعات خود را از طریق این فرم محاسبه کنید.

 




    قیمت خدمات برش لیزری چگونه محاسبه می شود؟

    تعاریف مربوط به قیمت برش لیزر فلزات

    • نوع فلز: ورق های فلزی انواع مختلفی دارند که برای مصارف مختلف برش داده می شوند. نوع فلز یکی از مواردی است که در قیمت برش لیزری دخالت دارد. فلزهایی که مجموعه خدمات ما آن را برش می دهند آهن، استیل، گالوانیزه و آلومینیوم می باشند.
    • ضخامت ورق فلزی: ورق های فلزی در کنار انواع مختلفی که دارند، دارای ضخامت های مختلف نیز هستند. که این ضخامت برای کاربردهای مختلف صنعت و ساختمان متفاوت می باشد.
    • پرسینگ : پرسینگ در حرفه برش لیزری فلزات به تعداد سوراخکاری روی ورق فلزی گفته می شود و یا به معنای دیگر به تعداد دفعاتی که هد دستگاه برش لیزری برای ایجاد سوراخ های موجود در نقشه، روی ورق فلزی پایین می آید گفته می شود.
    • تعداد سفارش: برای قیمت برش لیزری فلزات تعداد و تیراژ کار خیلی مهم می باشد. ممکن است که مشتری بر اساس مورد نظر فقط یک قطعه برای برش بخواهد و یا ممکن است که یک کارخانه و یا کارگاه صنعتی جهت تولید لوازم خانگی یا صنعت ماشین آلات و خودرو تیراژ بالا از یک قطعه را سفارش بدهد.
    • طول برش: به اندازه ای که هد دستگاه برای برش ورق فلزی بر اساس نقشه انتخاب شده روی ورق فلزی هدایت می شود تا ورق فلزی را برش بدهد گفته می شود. طول برش بر اساس میلی متر می باشد.