درب پارکینگ

درب پارکینگ

استفاده از درب پارکینگ طرح دار برای منزل و یا آپارتمان شما ، زیبایی و جلوه ی خاصی می بخشد . در واقع این درب ها علاوه بر ایجاد ظاهر جذاب برای منزلتان ، امنیت شما را نیز تامین می کند . درب پارکینگ تنوع بالایی همچون نوع ؛ ریلی ، کرکره ای ، تاشو و لولایی را داراست که سبب جذب طرفداران بیشتر شده است . این درب های طرح دار را می توان بر اساس طرح دلخواه شما نیز سفارشی سازی کرد .

درب پارکینگ

این درب ها در ظاهر نمای خارجی منزل و یا آپارتمان بسیار تاثیر گذار می باشد . به همین دلیل بهتر است به گونه ای انتخاب گردد که زیبایی منزل شما را تامین کند . عموما توصیه می شود که درب پارکینگ خود را با درب حیاط ساختمان ست نمایید . از طرفی دیگر درب پارکینگ در طول روز بارها باز و بسته شده و در معرض نور خورشید و آلودگی های هوا قرار دارد . بنابراین بهتر است از کیفیت بالایی در نحوه رنگ آمیزی و استفاده از ابزار و یراق آلات قوی مانند لولای بلبرینگی برخوردار باشند . یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب آن ، فراهم کردن امنیت منزلتان می باشد که در واقع مهم ترین وظیفه این نوع درب ها همین است . به طور کلی فرقی نمی کند قصد تعویض درب پارکینگ قدیمی خود دارید یا نه و یا برای پارکینگ ساختمان جدید خود قصد نصب یک درب مناسب را دارید ، برای اینکه بتوانید انتخابی درست داشته باشید ؛ ابتدا با انواع درب امنیتی پارکینگ آشنا شده و طبق سلیقه ی خود مورد مناسب را برگزینید . در ادامه با انواع درب پارکینگ ؛ ریلی ، آهنی ، جنوبی و سایر مدل ها بیشتر آشنا خواهید شد .

درب پارکینگ
درب لیزری: سبب افزایش امنیت محل مورد نظر می گردد که در این امر بهترین عملکرد را نشان می دهند و از ورود بدون اجازه جلوگیری می کند

انواع

انواع درب پارکینگ از نظر کاربردی به 4 دسته اصلی تقسیم می‌ گردند که اکثرا همگی قابلیت اتوماتیک را نیز دارند . درب پارکینگ اتوماتیک هیدرولیک که با فشار روغن عمل نموده و نوع اتوماتیک الکترومکانیک که بر اساس موتور و چرخدنده باز و بسته می گردد . انواع درب پارکینگ شامل موارد زیر می شود :

  • نوع ریلی : اگر فضای پارکینگ شما بزرگ نیست و یا معماری آن به گونه ای است که درب باید بر روی سراشیبی قرار گیرد ، گزینه مناسب برای شما نوع ریلی می باشد . درب های ریلی در هنگام باز و بسته شدن نیاز به فضای بزرگی ندارند . در واقع درب به صورت کشویی بر روی یک ریل می لغزد . از مهم ترین ویژگی های این نوع درب پارکینگ این است که سر و صدای زیادی تولید نمی کنند .
  • نوع کرکره ای : درب پارکینگ کرکره ای نیز مانند نوع ریلی برای مکان هایی که با محدودیت فضایی روبه‌رو هستند ، گزینه ی مناسبی می تواند باشد . این درب های کرکره ای اتوماتیک به صورت بالا به پایین باز و بسته شده و سر و صدای آزار دهنده ای نیز تولید نمی نمایند .
  • نوع تاشو : درب های پارکینگ تاشو دارای ظاهر خاص و منحصر به فردی هستند که در هر جایی مشاهده نخواهید کرد ، این درب ها شبیه به درب های لولایی اتوماتیک عمل می کنند . حرکت این درب ها نرم و بی صدا صورت می گیرد . محدوده حرکت مدل تاشو خیلی وسیع نیست . سرعت باز و بسته شدن این درب ها بالا بوده و چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد . این درب ها از جهت اینکه اتوماتیک نمی باشند از ایمنی خوبی نیز برخوردار هستند .
  • نوع لولایی : درب پارکینگ لولایی که این روزها تقریبا تمامی آنها به صورت اتوماتیک ساخته می شوند ، جزو محصولات پر فروش محسوب می گردند . به این نوع درب ، درب بازویی نیز می گویند . در بخش طراحی ، در دو نوع تک لنگه و دو لنگه تولید می شوند .

درب پارکینگ طرح دار

به دلیل تنوع بالای طرح های درب پارکینگ ، افراد زیادی علاقمند به استفاده از آن گشته اند . حتی طرح دلخواهتان را می توانید با آراز لیزر که از فرآیند برش لیزری استفاده می کند سفارشی سازی کنید ، همچنین بهتر است به انواع طرح های موجود این درب نیز نگاهی بیاندازید . چرا که طراحان حرفه ای آن ها را ساخته و تولید کرده اند . استفاده از درب پارکینگ طرح دار دلخواه شما می تواند زیبایی و جلوه ی منزلتان را دو چندان کند .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×