کاربرد های پنل دکوراتیو در دکوراسیون

پنل-های-دیواری

کاربرد های پنل دکوراتیو در دکوراسیون

پنل دکوراتیو یک پوشش مناسب برای دیوار ها و سقف خانه می باشد. پنل سه بعدی و دیوار پوش سه بعدی را می توان در انواع سبک های دکوراسیون استفاده نمود. ما در این مقاله از آراز لیزر، این محصول و کاربرد پنل دکوراتیو را مورد بررسی قرار داده ایم.با ما همراه باشید.

آشنایی مقدماتی با پنل دکوراتیو

پنل های دکوراتیو، یکی از جدید ترین و خاص ترین محصولاتی می باشد که در سال های گذشته مورد استفاده بسیاری از طراحان دکوراسیون در جای جای جهان قرار گرفته اند. زمانی یک محصول با این حجم از استقبال عمومی مواجه گشت و توانایی خود را در سازگاری با تمام سبک های دکوراسیون به نمایش گذاشت، ثابت می کند ایده ای خوب برای کاربرد در دکوراسیون خانه است. پنل سه بعدی می توانند به عنوان دیوار پوش هایی شیک، همه پسند و بسیار جذاب مورد کاربرد قرار بگیرند. این محصولات، فایده های بسیار زیادی در مقایسه با دیگر دیوار پوش ها داشته و یک انتخاب عالی است.

کاربرد-پنل-های-دکوراتیو-در-منزل

شما با تهیه نمودن یک پنل سه بعدی فقط در هزینه های خود صرفه جویی نمی کنید، بلکه از نظر مصرف انرژی و کاهش آن، اقدام می کنید. پنل های سه بعدی در جاهای فراوانی مور استفاده های مختلفی قرار می گیرد. در ادامه این مقاله چند نمونه از این موارد را به طور کامل خدمت شما عزیزان خواهیم گفت.

همچنین مشابه دیوار پوش سه بعدی، سقف کاذب هم نوع دیگری از پنل دکوراتیو می باشد که در طراحی داخلی استفاده می شود.

سقف کاذب

این گونه سقف ها، بسیار کم وزن هستند و ظاهری به مراتب شیک تر از سقف معمولی دارند. از سقف کاذب در محیط هایی که کلاس بالائی دارند استفاده می کنند. به این دلیل که به عنوان یک عنصر تجملاتی شناخته می شود.

درباره نحوه نصب می توان گفت که نصب و راه اندازی سقف کاذب و دیوار پوش سه بعدی خیلی سریع و همچنین آسان است و بدون این که به تخصص زیادی نیاز داشته باشد، آن را می توان پیاده سازی کرد.

پنل دکوراتیو چه ویژگی هایی دارد؟

گفتیم که پنل های سه بعدی، محبوبیت بسیار زیادی را نزد طراحان دکوراسیون و صاحبان خانه به دست آورده اند. به گونه ای که به یکی از عناصر شیک و مدرن خانه های لوکس تبدیل شده و می توان آن ها را در گروه اکسسوری های مدرن قرار داد. قاعدتا این محصولات ویژگی هایی را دارا می باشند که این ویژگی های افراد را برای استفاده از آن ها متقاعد می کند. در این قسمت سعی کرده ایم به برخی برخی از ویژگی های منحصر به فرد دیوار پوش سه بعدی یا همان پنل دکوراتیو بپردازیم.

  1. رنگ بندی متنوع و جذاب
  2. ضد آب و قابل شستشو
  3. هزینه پایین خرید و نصب
  4. زیبایی چشم گیر
  5. نصب سریع و آسان
  6. قابلیت ترمیم در صورت آسیب دیدگی

در ادامه به بررسی چند مورد از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

ضد آب و قابل شستشو

شاید برایتان سوال باشد که کاربرد پنل دکوراتیو در محل های زیادی تائید شده است ولی در صورت کثیف شدن چه باید کرد. خوشبختانه می توانیم بگوئیم که اصلا جای نگرانی نیست. پنل های دکوراتیو اغلب ضد آب هستند و می توان آن ها را بدون ایجاد هیچگونه مشکلی شست. البته نکته ای که هنگام شست و شوی این پنل های دکوراتیو باید رعایت کنید این است که زمانی شست و شوی این محصولات، از مواد شوینده اسیدی و آن هایی که باعث خراب شدن چوب و پی وی سی می گردد، دوری نمائید.

پنل-دکوراتیو
پنل دکوراتیو آراز لیزر: جهت دیدن محصول روی کلمه کلیک کنید.

قابلیت ترمیم در صورت آسیب دیدگی

یکی از قابلیت هایی که پنل دکوراتیو را محصولی ویژه و محبوب نشان می دهد، این است که در زمان آسیب دیدگی می تواند ترمیم شود. بر خلاف پنل دکوراتیو، بسیاری از دیوار پوش ها در صورت موجه شدن با مشکل، دیگر می توان از آن ها استفاده نمود. ولی پنل های سه بعدی در صورت آسیب دیدگی امکان تعمیر و ترمیم را دارد. بنابراین به یاد داشته باشید اگر قصد خرید این محصول از بازار را دارید، حتما از گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمائید.

از پنل سه بعدی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

جاهای زیادی وجود دارد که کاربرد پنل دکوراتیو در آن ها دیده می شود. از فضاهای مسکونی گرفته تا محیط های اداری و تجاری، همگی جزو مکان هایی می باشند که پنل سه بعدی در آن ها استفاده می شوند. در خانه، اداره جات، شرکت های تجاری، مغازه ها، مراکز تفریحی، مراکز بهداشتی و درمانی، فضاهای آموزشی، هتل و مهمانسراها، سالن های پذیرایی و … .

سخن پایانی

دیوار پوش های سه بعدی که امروزه یکی از محبوب ترین دیوار پوش های موجود در بازار هستند. محصولی است که ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. ظاهر شگفت انگیز و خیره کننده این محصول، نگاه هر بازدید کننده ای را به خود جذب کرده. و در خانه هایی که نقطه کانونی ندارند می تواند زیبایی خاصی اضافه کند. این نوع دیوار پوش ها، به عنوان عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت بوده و با انعطاف پذیری بالا، قابلیت استفاده در هر نوع فضایی با هر نوع دکوراسیونی را داراست.

علاوه بر این موارد، همانطور که گفتیم وزن پنل سه بعدی بسیار پایین است و همین ویژگی سبب گشته علاوه بر دیوار، در سقف نیز از این محصولات استفاده گردد. به طور کلی، اگر به دنبال محصولی هستید که سالیان طولانی با شما و خانه شما باشد و در کنار ماندگاری بالا، زیبایی خاصی را هم برایتان به فراهم سازد، انواع پنل دکوراتیو را توصیه می کنیم که با کاربرد پنل دکوراتیو آشنا شدیم.

از این که تا پایان همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم. جهت آشنائی با انواع پنل های دکوراتیو کلیک نمائید.

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×