دستگاه برش لیزر یکی از دستگاه های خیلی کاربردی در حوزه تولید می باشدبه کمک این دستگاه، می توان طرح های بسیار ویژه و منحصر بفردی را از روی ورق ها بسازدبه علاوه، دستگاه برش لیزر ورق ها را در هر ابعاد و اندازه مورد نیاز شما، می تواند برش دهدبه منظور انجام این کار لازم است از نرم افزار هایی جهت نوشتن برنامه دستگاه لیزر کمک بگیریددر ادامه با سایت آرازلیزر همراه باشید تا با بهترین نرم افزار های برش لیزر برای خدمات برش لیزر بیشتر آشنا شوید.

پس از خواندن این مطلب، شما می توانید با آگاهی و اطلاعات کامل تری به سراغ نرم افزار های برش لیزر موجود رفته و بهترین نرم افزار را در جهت انجام خدمات برش لیزر شناسایی کرده و از آن نرم افزار های برش لیزر در برنامه نویسی بکار ببریدانتخاب یک برنامه قدرتمند تر به معنای این است که شما قادر به ایجاد طرح های خاص در کسب و کار خود خواهید شد و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر را خواهید داشت.

برنامه نویسی دستگاه برش لیزر

یکی از علت های استقبال از دستگاه برش لیزر، امکان ساخت طرح های گوناگون در آن می باشددر حقیقت، برنامه نویسان امروزه موفق شده اند با ارائه دادن طرح های زیبا، آن ها را بر روی ورق های گوناگونی پیاده نمایند و رضایت مشتریان را به دست آورنددستگاه برش لیزر در پیاده ساختن طرح های مشتریان خود با محدودیت خاصی روبه رو نخواهند بود. فقط کافی است با بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر طرح مخصوص خود را طراحی کرده و شاهکار این دستگاه ها مشاهده کنید.

نرم-افزار-برش-لیزر1
نرم-افزار-برش-لیزر1

البته این که می تواند طرح های گوناگون را ارائه دهد، فقط یکی از مزیت های دستگاه برش لیزر می باشداین دستگاه با سرعت بالا و همچنین ظرافت خاصی که دارد، این طرح ها را خلق می کند که بسیار مورد توجه قرار می گیردبه علاوه، خم شدن لبه های تیز پس از برش و ایجاد اندازه های دقیق از دیگر مزایای برش لیزری می باشددر اصل، بیشتر شدن استقبال مردم از این دستگاه، نشان دهنده این است که این دستگاه مفید واقع گردیده.

 در ادامه این مقاله نرم افزار های برش لیزر، به سراغ معرفی بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر می رویم.

معرفی بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر

  1. ArtCam
  2. coreldraw
  3. Adobe Illustrator

آرتکم ArtCam

بدون شک، یکی از بهترین نرم افزار ها برای انجام  خدمات برش لیزر، آرتکم می باشداگر در حوزه برنامه نویسی دستگاه ها و ماشین های صنعتی تجربه کافی دارید، حتما نام این نرم افزار به گوشتان رسیده است. این نرم افزار محصولی از شرکت auto desk بوده. که با به کار بردن از آن می توانید شکل های مختلفی را در میز کار خود به اجرا در آورید. اندازه های دقیق آن را تعیین نموده و حتی موقعیت این طرح ها را هم در ورق تعیین کنیدآرتکم قادر است همه ی نیاز های شما در حوزه برنامه نویسی خدمات برش لیزر رفع نماید و محدودیتی با آن نمی توانید تجربه نمائیداز این نرم افزار نه تنها در بر برنامه نویسی دستگاه برش لیزر می توانید استفاده کنید، بلکه در برنامه نویسی ماشین های صنعتی مثل cnc هم کاربرد گسترده ای دارند. می توان گفت که با خیال آسوده می توان به سراغ این نرم افزار رفت زیرا کتابها و منابع های گسترده ای هم برای آشنایی با طرز کار این نرم افزار وجود دارد.

نرم افزار coreldraw

یکی از نرم افزار های دیگر برای برنامه نویسی لیزر Coreldraw می باشدبا استفاده از این نرم افزار می توانید طرح های مختلفی را بکشید و آن را اجرا نماییدالبته لازم است در هنگام کار با این نرم افزار چند نکته را هم مد نظر قرار دهیدبه عنوان نمونه، این نرم افزار برای برش، نیم برش و خال زدن از رنگ های مختلفی بهره می گیردرنگ قرمز نشانه برش کامل استهمچنین برای پیاده کردن درست طرح ها باید بین آنها حداقل 6 میلی متر فاصله وجود داشته باشداز این نرم افزار معمولا برای پیاده کردن طرح ها در ورق های بزرگ استفاده می شودهر چند که یکی از بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر می باشد.

نرم-افزار-coreldraw
نرم-افزار-coreldraw

Adobe Illustrator

نرم افزار های شرکت adobe همیشه حرفی برای گفتن در حوزه طراحی و گرافیکی داشته اندیکی از بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر، نرم افزار Adobe Illustrator استاستفاده از این نرم افزار نسبت به نرم افزار های قبلی اندکی پیچیده تر است و نیاز به آموزش دارد اما پس از آموزش، شما می توانید مجموعه از امکانات را در ارائه طرح ها در اختیار داشته باشیدمحیط گرافیکی این نرم افزار به همراه مجموعه ابزار هایی که به شما ارائه می دهد، آن را به یکی از بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر تبدیل کرده است.

نکات مهم در رابطه با بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر

  • واحد اندازه گیری در نرم افزار های خدمات برش لیزر، غالبا میلی متر استاین مسئله را حتما در ذهن داشته باشیدالبته می توانید آن را بر اساس نیازی که دارید عوض کنید و بر اساس معیار دیگری طرح های خود را طراحی نمائید.
  • دستگاه برش لیزر دقیقا همان طرحی را خواهد ساخت که شما به آن می دهیداز این رو در تعیین دقیق اندازه ها بسایر دقت کرده و حتما چندین بار اندازه های آن را بررسی نمائید.
  • در هنگام کار با بهترین نرم افزار ها برای خدمات برش لیزر می توانید طرح های پیچیده را در فولدر مخصوصی save کرده و در هنگام نیاز از آن را کپی برداریدبه این روش در هنگام نیاز لازم نیست هر دفعه آن را مجددا بکشیدبه این طریق سریع شدن کار ها را شاهد خواهید بود.