خدمات جوش لیزر

خدمات جوش لیزر

خدمات جوش لیزر نوعی از فناوری های برش لیزری است که می تواند چند نوع فلز را به همدیگر جوش دهد . این ویژگی برای بسیاری از صنایع ضروری می باشد ، در واقع محصولات جوشکاری شده در بسیاری از صنایع همچون ؛ جواهرسازی و ساخت عینک ، استفاده و مصرف می شوند .

خدمات جوش لیزر

مجموعه آراز لیزر ارائه دهنده ی خدمات برش لیزری در تبریز ، خدمات متنوعی را برای تأمین نیازهای مشتریان خود ارائه می‌دهد . از جمله این خدمات می توان به انجام خدمات جوشکاری لیزری اشاره کرد که برای صنوف مختلف با عقد قرارداد و پس از ساخت نمونه اولیه انجام می پذیرد . تمرکز ما روی آوردن به یک رویکرد تکنولوژیک تر برای ایجاد بستری جهت تولید بیشتر ، سریع تر و آسان تر ‌می‌باشد . هدف ما در آراز لیزر این است که نه تنها خدمات جوش لیزر برتری ارائه دهیم ، بلکه به دانش خود در زمینه های مختلف فن آوری های روز جهت افزایش بهره وری و کیفیت در بسیاری از صنایع مختلف تولید ، کمک نمائیم . ورق برش لیزری یکی از محصولات پرفروش آراز لیزر می باشد که در صنایع درب سازی ، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

خدمات جوش لیزر
برش لیزری یک فرآیند بدون تماس می باشد که از این لیزر برای برش مواد استفاده می شود ، مصارف صنعتی برش لیزری دامنه …

موارد کاربرد

موارد کاربرد خدمات جوش لیزری ، بسیار گسترده بوده و در بسیاری از صنایع استفاده می شود . در واقع از دستگاه های جوش لیزر جهت جوش دادن تیتانیوم ، نیکل ، قلع ، روی ، مس ، آلومینیوم ، کرم ، نیوبیوم ، طلا ، نقره و بسیاری دیگر از فلزات استفاده می گردد . همچنین دستگاه جوش لیزر را می‌توان جهت جوش دادن دو نوع فلز مختلف مانند مس ، نیکل ، تیتانیوم ، برنج ، فولاد کم کربن ؛ استفاده نمود . در حالت کلی از دستگاه های جوش لیزر به طور گسترده در صنعت ارتباطات موبایل ، تولید قطعات الکترونیک ، ساخت قاب عینک ، جواهرسازی ، ساخت ماشین‌ آلات دقیق ، ساخت تجهیزات پزشکی ، ساخت لوازم خودرو ، تولید کالاهای تزئیناتی و سوغاتی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می‌شود . شاید در ابتدا چنین تصور شود که از جوش لیزری فقط در مواردی استفاده می شود که قطعات کوچک و ظریف هستند اما از این فرآیند در جوشکاری قطعات بسیار حجیم و بزرگ که به یک جوش با کیفیت و با دقت بسیار بالا نیاز دارند ، نیز استفاده می شود . قیمت برش لیزری بسته به نوع دستگاه برش لیزری و موارد کاربرد آن می تواند متغیر باشد .

مزایا

خدمات جوش لیزری و برشکاری با استفاده از اشعه لیزر ، از فناوری‌ های نوینی بوده که در دهه های اخیر مورد توجه صاحبان صنایع قرار گرفته است . جوشکاری لیزری یا جوش لیزری ، یک نوع جوشکاری تخصصی برای حروف استیل است که با استفاده از بیم لیزر که یک نوآوری جدید و بسیار دقیق محسوب می‌شود ، انجام می‌گیرد . این نوع جوشکاری به شما این امکان را می دهد تا نوارهای استیل ضخیم را بدون هیچ جای جوشی به همدیگر جوش دهید . جوش سریع و آسان گالوانیزه ، استیل و ورق‌های آلومینیوم نیز توسط این نوع دستگاه جوشکاری بصورت کاملا دقیق و پایدار امکان پذیر می‌باشد . انرژی بالای لیزر فرآیند ساخت حروف‌ های برجسته فلزی مناسب تابلوسازی را سرعت می‌بخشد . امکان جوشکاری نقطه‌ ای لیزری می‌تواند راندمان کار را بین ۸ تا ۱۰ برابر در مقایسه با سایر جوشکاری های استاندارد افزایش دهد . در حالت کلی ، سیستم های جوشکاری لیزری از یک فرآیند بدون تماس برای ایجاد یک پیوند قوی بین دو قطعه فلزی استفاده می کنند . آنها معمولاً درزهای تمیز ، منظم و عمیقی را تولید می کنند که در صنایع با دقت بالا بسیار مورد توجه قرار می گیرند . از سایر مزایا می توان به ؛

  1. نفوذ عمیق جوش با دقت بالا
  2. جوش بسیار سازگار و قابل تکرار
  3. یک خط جوشکاری بسیار نازک با ظاهر بسیار تمیز
  4. سرعت جوشکاری بسیار سریعتر از جوشکاری سنتی
  5. در اکثر انواع جوشکاری به پرداخت ثانویه نیازی ندارد
  6. ورودی حرارت کم ، که منجر به حداقل اعوجاج ایجاد شده در قطعه می‌شود

دقت بالای جوشکاری لیزری

جوشکاری لیزری و یا به عبارتی خدمات جوش لیزر ، دقیق ترین روش جوشکاری موجود امروزی است و حداقل انتقال حرارت را تضمین می کند . این روش امکان مونتاژ قطعات کوچک کمتر از 1 میلی متر و میکروسیم ها ، مواد مختلف را بدون تغییر شکل یا خطر آسیب به قطعات فراهم می کند . این نوع جوش اجزای بسیار دقیقی را تولید می کند زیرا تیر معمولاً روی یک منطقه کوچک متمرکز می شود . این فرآیند همچنین جوش های قوی و بادوام تولید می کند که در برابر محیط های سخت و دماهای شدید مقاومت می کند . در واقع پرتوهای لیزر دارای پروفیل جوش باریکی هستند که به شما این امکان را می دهد تا حتی نازک ترین قطعات کار را بدون آسیب رساندن به آنها جوش دهید . علاوه بر این ، سیستم های جوش لیزری از هدر رفتن مواد و خطاهای جوش جلوگیری کرده و در عین حال کیفیت ثابت را در تمام قطعات کار تضمین می کند . در حالت کلی می توان گفت ؛ قطعات کاری که با استفاده از لیزر به هم جوش داده می شوند ، بدون لکه و دقیق بوده و نیازی به فرآیند های پس از پردازش مانند سنگ زنی را ندارند . بکارگیری ملاحظات برای نانوجوشکاری لیزری دقیق ، بسیار ساده می باشد که نتیجه ای عالی را در محصول سبب می شود .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×