درب حیاط مدرن

درب-حیاط-مدرن

برای داشتن درب حیاط مدرن و شیک برای خانه مدنظرتان ، می توانید از درب های برش لیزری بهره ببرید . چرا که جلوه ی بسیار شیک و زیبایی به محیط مد نظر بخشیده و امنیت شما را به طور کامل برقرار می کنند .

درب حیاط مدرن

خانه های ویلایی و حیاط دار ، بر روی رکن درب حیاط نیز حساس اند . چرا که نقشی مهم هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ زیبایی بخشی به ظاهر ساختمان ؛ ایفا می کنند . امروزه یکی از انواع درب حیاط مدرن ، درب های برش لیزری فلزی می باشند . این درب ها به دلیل اینکه طرح های ظریف و هنری می توانند داشته باشند ، بسیار دلنشین به نظر می رسند . در واقع درب حیاط ، نقطه کانونی ساختمان می باشد . درب ورودی یکی از عوامل موثر در زیبایی ساختمان محسوب می شود . همچنین علاوه بر زیبایی ، در تامین امنیت ساختمان و افزایش ارزش ساختمان به شدت موثر می باشد .

درب-حیاط-مدرن
درب حیاط منزل می تواند نقشی مهم در زیبا به نظر رسیدن و امنیت خانه ی شما ایفا کند ، درب فلزی حیاط از ورق های طرح دار …

مشخصات درب لیزری

درب های برش لیزری و یا به عبارتی درب سی ان سی ، بر روی ورق های فلزی ضخیم و با اشعه لیزر برش ایجاد شده اند . این درب ها طرح های متنوع و زیبایی را برای خریداران نمایان کرده اند ؛ به همین دلیل طرفداران ویژه ای به خود اختصاص داده اند . این مدل از درب ها علاوه بر استفاده بعنوان درب حیاط مدرن ، برای ویلا ، پارکینگ ، سازمان ها و ادارات نیز مناسب می باشند . انواع درب حیاط را می توان توسط تکنولوژی برش لیزری ایجاد کرد . از دیگر مشخصات اصلی این درب ها ، مقاومت بالای آن می باشد . درب حیاط اغلب از جنس فلز های محکم و مقاوم می باشد ، که مدل برش لیزری آن با دارا بودن طرح های سفارشی و ظریف بسیار چشم نواز می باشد .

درب حیاط لیزری ، طرحی مدرن

یکی از طرح های مدرن و امروزی بعنوان درب حیاط ، درب های لیزری می باشند . این درب های اغلب به دلیل زیبایی و جلوه های خاصشان پرطرفدار و مدرن دسته بندی می شوند . در جواب اینکه دستگاه برش لیزری برای چه چیزی کاربرد دارد ، باید بگوییم ؛ بیشترین کاربرد آن در ساخت انواع درب های با ظاهر و طرح مدرن می باشد . درب های حیاط اکثرا به سفارش مشتری از جنس فلز برش داده می شوند . طراحان آراز لیزر ، محصولات و درب ها را بر اساس اصول طراحی حرفه ای ؛ تولید می کنند . تولید انواع درب حیاط مدرن و بر اساس سفارش شما ، توسط تیم طراح آراز لیزر انجام می شود .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×