خدمات برش لیزری در ایلام

خدمات برش لیزری در ایلام

چرا خدمات برش لیزری آراز لیزر را انتخاب کنید؟

بیشتر خدمات برش لیزری در ایلام و دیگر شهرها به جزئیات و دقت بالایی برای برش فلزات نیاز دارند. که این عملا با استفاده از برش لیزری فایبر امکان پذیر می باشد. بسیار خرسندیم که خدمات برش لیزری ما مورد توجه بسیاری از صنایع است. آنها به خدمات ما متکی هستند.

مجموعه آراز لیزر از جمله خدمات برش لیزری پیشرو در برش قطعات لوازم خانگی (قطعات هیتر، اجاق گاز، سرخ کن، تستر، هود، پکیج و …)، قطعات صنعتی، ماشین آلات، خودرو و پنل های درب برش لیزری و آسانسور با حجم های مختلف کم و حجم بالا در منطقه شمال غربی ایران می باشد. و با کارخانه ها خودرو سازی، ساخت لوازم خانگی، مهندسین ساختمان همکاری های بسیاری تا به کنون داشته و دارد. به همین جهت این مجموعه آماده همکاری های لازم جهت خدمات برش لیزری در ایلام، با مدیریت دفتر تبریز اعلام می کند.

این مجموعه با داشتن دو دستگاه برش لیزری به روز دنیا می‌تواند برش لیزری آهن، گالوانیزه و استیل را انجام دهد و به مشتری این اطمینان را می دهد که محصول نهایی برش داده شده دقیقا مطابق با مشخصات تعیین شده توسط مشتری می باشد. اغلب در مورد ضخامت مواد از ما سوال می شود. ما می توانیم با طیف وسیعی از ضخامت ها از فلزات با ضخامت 0.5 میلی متر گرفته تا برش مواد ضخیم مانند آهن تا 20 میلی متری کار کنیم.

جنس ورق

حداقل ضخامت

حداکثر ضخامت

ضخامت برش آهن

0.2 میلی متر

20 میلی متر 

ضخامت برش آلومینیوم

0.2 میلی متر

9 میلی متر

ضخامت برش استیل

0.2 میلی متر

12 میلی متر

 ضخامت برش گالوانیزه

0.2 میلی متر

8 میلی متر

انواع خدمات برش لیزری آراز لیزر در ایلام

ما به مشتریان خود در مورد طرح هایشان برای تولید قطعات صنعتی و پنل های برش لیزری بصورت دقیق مشاوره داده و روی آن کار می کنیم. دستگاه ها ما قادر است هر هفته تقریبا 22 تن مواد را با حداکثر طول سه متر و عرض یک و نیم متر پردازش کند. خواه آهن، استیل باشد یا گالوانیزه باشد، ما راه حلی دقیق و مقرون به صرفه برای کاربردهای مختلف شما ارائه می دهیم.

بنابراین به راحتی می توانید برای مشاوره و انواع خدمات برش لیزری فلزات با شماره 09143021963 آقای مهندس اشکی تماس بگیرید.

باید شما هم اطلاع داشته باشید که …

باید شما هم اطلاع داشته باشید که چگونه می‌ توانید از تخصص و خدمات برش لیزری فلزات با حجم بالا برای ایجاد محصول یا قطعات فلزی استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد برش لیزری فلزات این است که زمان صرف شده برای توسعه محصول را کاهش می دهد و امکان تغییرات سریع طراحی را بدون هزینه های گران قیمت فراهم می کند و اصل مهم تر اینکه با وجود افراد ماهر و متخصص ضایعات حاصل از ورق های فلزی برش خورده شما به حداقل ترین میزان ممکن خواهد رسید.

دستگاه های برش لیزری صنعتی ما از دقت زیادی برای برش ورق های فلزی خام در اشکال پیچیده و اغلب متنوع استفاده می کنند. شما به هیچ وجه نگران برش قطعات فلزی خودتان طبق نمونه داده شده و سفارشی نباشید. چون ما سالهاست که انواع قطعات فلزی را برش داده ایم و در آن مهارت کافی را داریم.

برش-لیزری

با افتخار می گوییم که رضایت مشتری ها از خدمات ما بصورت صد در صد می باشد. و اولین مشتری های ما از چندین سال پیش تا کنون جز مشتری های ثابت ما می باشند. و این خود به تنهایی کافیست تا بدانید که رضایت مشتری ها از خدمات ما چگونه است. چون شعار ما این است تضمین خدمات ما کیفیت خدمات ماست.

خبر خوب این است که در برش لیزری فلز، تنظیمات حساس و کاربردی در دستگاه وجود دارد. این باعث می شود که دقیقا طبق نقشه موجود دستگاه برش را ایجاد کند و به لیزرها کمک می کند تا با سرعت کار کنند و در نهایت برش و تولید محصولات، قطعات یا اجزای فلزی فرآیندی سریع داشته باشد و در نهایت در زمان و هزینه کلی تولید صرفه‌جویی می‌شود.

برش لیزری فلزات آراز لیزر

چند نوع از خدمات برش مجموعه آراز لیزر در زیر آمده است. اما خدمات ما محدود به این لیست نیست:

مجموعه آراز لیزر در برای خدمات آنلاین برش لیزری نیز در کنار شما است. فایل خود را از طریق واتزاپ با شماره تماس 09143021963 آپلود کنید، مواد را انتخاب کنید و قطعات برش لیزری خود را در چند روز دریافت کنید!

خدمات برش لیزری مجموعه ما انتخاب بسیار عالی برای برش فلزات با سطحی صاف و صیقلی است. همانطور که خودتان اطلاع دارید این مورد یکی از مهمترین نکات و قلب پروژه های برش لیزری قطعات فلزی است. تیم ما شامل تکنسین های ماهری است به همین دلیل خدمات ما بصورت برنامه های دقیق اداره می شود. در نتیجه، فرآیند برش لیزری با مهارت و اطمینان کامل انجام می گیرد.

مزایای برش لیزری

مزایای برش لیزری که مشتری های ما درصورت همکاری با مجموعه ما از آنها بهره مند خواهند شد:

  • شما قیمت خدمات برش لیزری  را از یک متخصص و پیشرو در این صنعت دریافت کنید. خدمات برش آراز لیزر در بازار آهن تبریز، جاده باغمعروف قرار دارد. این مجموعه خدمات برش لیزری فلزات با قیمت مقرون به صرفه را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. مشتریان برای مهارت و تجربه ما در برش قطعات فلزی پیچیده و با کیفیت ارزش بسیاری قائل هستند.
  •  ما از بهترین ماشین آلات پیشرفته CNC، برش های لیزری برای برش قطعات استفاده می کنیم. و به شما اطمینان می دهیم که لبه های برش خورده قطعات تغییر شکل نخواهند داد. و نسبت دقت بالا بوده و احتمال تاب خوردن مواد صفر می باشد.
  • افراد حرفه ای ما نیازهای شما را با دقت بررسی می کنند و مطابق با نیاز شما محصولات را در اختیار شما قرار می دهند. زیرا هدف آنها جلب رضایت مشتریان در کنار تامین نیازهای شماست.

از دیگر مزایای برش لیزری می توان گفت

  • خدمات ما متنوع هستند. ما همه چیز مربوط به برش لیزر را پوشش می دهیم. ورق های فلزی، آهن، ورق استیل و ورق های گالوانیزه را برش می دهیم.
  • طراحان ما به طراحی قطعات فلزی تسلط دارند. علاوه بر این، دستگاههای ما احتمال خطا را به حداقل می‌رسانند.
  • ما علاوه بر داشتن دو دستگاه برش لیزری، دارای قابلیت برش لیزری 24 ساعته و 7 روزه هفته هستیم که به ما امکان می دهد سفارشات با حجم بالا تا حجم کم را در زمان سریع تحویل دهیم. هر قسمت با دقت کامل برش داده می شود و دقیقاً با طرح های شما مطابقت دارد، از اولین قطعه تا آخرین.
  • ما از گزینه برد- برد استفاده می کنیم. این یک برد برای مشتری است. زیرا استفاده از برش لیزری منجر به صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه مالی مشتری می شود. برای ما یک برد است زیرا ما با دیدن نتیجه کارمان و همچنین امکاناتی که برای مشتریان ایجاد کرده ایم لذت می بریم!
  • صرف نظر از اینکه طرح‌های شما چقدر ساده یا پیچیده است، ما با تجزیه و تحلیل شکل قطعات و نیازهای شما می توانیم تعیین کنیم که چگونه از کمترین مقدار مواد، بیشترین قطعات را به دست آوریم. ضایعات ورق شما در کمترین حالت ممکن خواهد بود.
  • استفاده از خدمات برش لیزری یک روشی برای بازگشت سرمایه با بالاترین کیفیت به کسب و کار خودتان است.

برش لیزری

مجموعه آراز لیزر آماده همکاری جهت خدمات برش لیزری در ایلام با کلیه ی صنایع متکی به برش لیزری فلزات می باشد.

خدمات برش لیزری در ایلام

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×