برش لیزری قطعات صنعتی پیچیده در مجموعه آراز لیزر

برای صنعت خودروسازی، کارخانجات صنعتی و ماشین آلات بسیار مهم است که قطعات به طور دقیق تولید شده و مطابق با مشخصات طراحی داده شده ساخته شوند تا تضمین شود که خراب نشوند. برای این منظور دستگاه های برش لیزری فایبر به روی کار آمده اند تا نیازهای صاحبان کارخانجات اینچنینی را برآورده کنند.

مجموعه ما با در اختیار داشتن دو دستگاه برش لیزری فایبر به روز دنیا، برای شما مشتریان عزیز خدمات برش لیزر فایبر را با کیفیت بالا و بدون نقص ارائه می دهد. ما به طور مداوم برش قطعات توسط دستگاه برش لیزر فایبر را کنترل می کنیم تا اطمینان حاصل شود که نه تنها نیازهای مشتریان خود را برآورده می کنیم بلکه از آن نیز فراتر می رویم. ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که خدمات مجموعه ی برش لیزر آراز لیزر متعهد به برش با کیفیت است تا به مشتریان خود قطعات بدون نقص و با کیفیت با سطحی کاملا صاف و بدون پلیسه را تحویل دهد. و شعار همیشگی ما که از رضایت صد در صدی مشتریهای مجموعه آراز لیزر حاصل شده را سرلوحه خود قرار دادیم : تضمین کار ما کیفیت خدمات ماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برش لیزری قطعات پیچیده صنعتی و اجزای خودرو همین امروز با شماره 09143021963 آقای مهندس اشکی تماس بگیرید.

 

برش لیزری قطعات صنعتی پیچیده

برش لیزری قطعات پیچیده صنعتی

بسیاری از صنایع پیوسته به دنبال راه حل های سریع تر و مطمئن تر برای برش لیزری قطعات پیچیده صنعتی هستند. به ویژه کاربردهایی که در آنها کیفیت لبه کاملا صاف و بدون پلیسه بسیار مهم است و یا برای مواردی که برش لیزری در انواع ابعاد و انواع ضخامت و یا تولید با تیراژ بالا مورد نیاز است. همه این موارد در صنعت ماشین آلات و همچنین سایر بازارهای صنعتی مورد نیاز می باشد. دستگاه برش لیزر فایبر با سطح توان بالا و عملکرد بهتر به عنوان یک انتخاب با اولویت بالا برای همه این موارد است.

دستگاه برش لیزر فلزات فایبر می توانند طیف گسترده ای از مواد را با ضخامت های مختلف برش دهند و برای ایجاد اشکال پیچیده مناسب هستند. فناوری لیزر فایبر هم یک راه حل برش مقرون به صرفه و با دقت بالا را ارائه می دهد و در عین حال به طراحان اجزای سازنده، آزادی بیشتری برای ایجاد اشکال چالش برانگیز بدون محدودیت در فناوری برش لیزر ارائه می دهد.
مجموعه خدمات برش لیزر آراز لیزر، خدمات برش لیزر را برای صنعت خودرو، کارخانجات و ماشین آلات صنعتی ارائه می دهد. متخصصان حرفه ای برش لیزر ما با طیف گسترده ای از مواد شامل آهن، آلومینیوم، گالوانیزه و استیل کار می کنند تا قطعات صنعتی مورد نیاز شما را تولید کنند. تمام مواد با نهایت دقت و دقت برش داده می شوند. خدمات برش لیزر حرفه ای ما به کارخانجات و ماشین آلات صنعتی کمک می کند تا با کارایی بی نظیر به نتایج عالی دست یابد. از نمونه اولیه تا تولید، ما هر آنچه را که در فناوری برش لیزری و پشتیبانی از این صنعت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم.

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

مزایای برش لیزری برای کارخانجات صنعتی

تولید کنندگان خودرو و کارخانجات صنعتی از مزایای خدمات برش لیزری ما در مراحل مختلف استفاده می کنند. این مراحل معمولاً عبارتند از:
نمونه اولیه – مجموعه خدمات برش آراز لیزر تولید نمونه اولیه قطعات را با تعداد کم می پذیرد. نمونه اولیه به کارخانجات صنعتی این اجازه را می دهد تا قطعه نمونه را از لحاظ کمی وکیفی  بررسی کنند و از همه مهمتر اینکه کارهای لازم را روی قطعه نمونه انجام داده  و کارکرد قطعه را تست و آزمایش کنند. در نهایت برای تغییر احتمالی اندازه قطعه و غیره، تغییرات خود را در تولید با حجم انبوه اصلاح کنند. همین کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه وهمچنین فرصتی عالی برای بررسی استفاده از برش لیزری برای حذف هزینه های اضافی ساخت قالب می شود.
تولید با حجم بالا – برش لیزری و تولید قطعات صنعتی با حجم و تیراژ بالا با کمک دستگاه برش لیزری فایبر به دست می آید. علاوه بر این، اگر نیاز به یک تغییر مهندسی  در یک قطعه صنعتی در حال تولید وجود داشته باشد که نیاز به تغییر فوری داشته باشد، می‌توانیم به راحتی با اعمال تغییرات در نقشه مطابق با نیاز اصلاح شده، بدون نیاز به انجام کارهای اضافی ایجاد کنیم. دستگاه برش لیزر با توانایی ذاتی خود در برش انواع قطعات پیچیده و سخت یک انتخاب عالی است.

 

برش لیزری قطعات صنعتی پیچیده

 

مجموعه آراز لیزر تولید کننده درب های برش لیزری طرح دار و خدمات دهنده برش لیزر برای ورق ها آهنی، استیل و گالوانیزه با داشتن 2 دستگاه تکنولوژی به روز دنیا یعنی دستگاه برش لیزر فایبر آماده همکاری با تمامی مهندسین ساختمان و معماران سراسر ایران بصورت تولید سری می باشد.

سوال های رایج

پاسخ به سوالات رایج مشتری

مجموعه خدمات آراز لیزر با شماره تماس ۰۹۱۴۳۰۲۱۹۶۳ در تمامی ساعات آماده است تا شما دوست عزیز  را در همین راستا راهنمایی انجام دهد.