افزایش ظرفیت خدمات برش لیزری

خدمات برش لیزری

دومین دستگاه برش لیزری فایبر 3 هزار کیلو وات به مجموعه آراز لیزر اضافه شد. خدمات برش آراز لیزر، در تاریخ 20 اردیبهشت سال 1401، میزبان رونمایی از دومین دستگاه برش لیزر فایبر در مجموعه خودش بود. همین باعث افزایش ظرفیت خدمات برش لیزری این مجموعه شده است.

ظرفیت خدمات برش لیزری افزایش پیدا کرد

بر اساس این گزارش، آقای مهندس جواد اشکی مدیر مجموعه آراز لیزر با نیاز سنجی بازار توانسته دومین دستگاه برش لیزر فایبر را به مجموعه اضافه کند. این دستگاه ویژگی های جدیدی نظیر برش لیزری فلزات، آهن تا 20 میل، استیل تا 10 میل و گالوانیزه تا ۸ میل را دارد. که همین ویژگی منجر به ارائه خدمات جدید، افزایش سرعت تولید، صرفه جویی در وقت و هزینه را برای مشتریان فراهم می کند.

وی افزود ، دلیل ورود یک دستگاه جدید دیگر به مجموعه را در جهت افزایش ظرفیت خدمات برش لیزری بیان کرد و نیز برآورده کردن خواسته های متنوع مشتری، تحویل در سریع ترین زمان ممکن و اجرای سفارش بیشتری از مشتریان عنوان کرد که می‌تواند باعث خدمات بیشتر و بهتر شود.

افزایش خدمات برش لیزری

جواد اشکی زمان ورود دومین دستگاه برش لیزر فایبر به مجموعه را 20 اردیبهشت سال 1401 اعلام کرد و ادامه داد: مجموعه آراز لیزر به عنوان یکی از حرفه ای ترین و پیشروترین نام ها در خدمات برش لیزری ورق فلزی در شمال غربی ایران است. کار مجموعه ارائه خدمات طراحی و برش لیزری قطعات پیچیده صنعتی، ماشین آلات و خودرو، آسانسور، برش درب ورق لیزری و برش لیزری قطعات لوازم خانگی از جمله هود، پکیج، تستر، اجاق گاز، انواع سرخ کن با کمک تکنولوژی به روز دنیا است. قابل ذکر است که از افتخارات این مجموعه همکاری با شرکت ها و کارخانه های بزرگ صنعتی ایران می باشد.

اشکی در ادامه افزود: با اضافه شدن دومین دستگاه برش لیزری به مجموعه و تکیه بر افراد ماهر و متخصص و همچنین تکنولوژی برش لیزر فلزی، مجموعه آراز لیزر مثل قبل و حتی دو چندان سعی خواهد داشت تا با اجرای بسیار سریع و تحویل به موقع، کار را به مشتریان ارائه دهد و در کنار این اصل مهم، کیفیت برش عالی را نیز برای مشتریان تضمین  کند. دستگاه‌های ما دارای برش سریع و با سرعت بالا و در همچنین برش با لبه هایی کاملا صاف و صیقلی هستند. خدمات برش لیزر حرفه ای مجموعه ما نتایج بی نظیر، کاهش هزینه های ساخت و کارایی تضمین شده را به صنعت ساختمان، ماشین آلات و خودرو، لوازم خانگی و آسانسور ارائه می دهد.

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

One thought on “افزایش ظرفیت خدمات برش لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×