خدمات خمکاری و برشکاری

خدمات خمکاری و برشکاری

تبدیل ورق های تخت فلزی به اشکال مورد نظرتان را می توانید با دریافت خدمات خمکاری و برشکاری در آراز لیزر ، به ثمر برسانید . این خدمات با دستگاه های خاصی نظیر cnc و پرس برک ارائه می شوند . همچنین در صنایع مختلفی چون ؛ هواپیما سازی ، خودروسازی و الکترونیکی کاربرد دارند .

خدمات خمکاری و برشکاری

خمکاری و برش ورق های فلزی از مهم ترین فرآیندهای تولید در صنایع مختلف است . خمکاری روشی برای تبدیل ورق های تخت فلزی به اشکال مورد نظر است . برشکاری نیز فرآیندی جهت جداسازی و برش ورق های فلزی به قطعاتی کوچک تر می باشد . گروه صنعتی آراز لیزر ، ارائه دهنده ی انواع خدمات برش و حکاکی لیزر ، خدمات خمکاری و برشکاری را نیز برای هم میهنان ارائه می دهد . خدمات خمکاری ورق ؛ یکی از اساسی ترین فرآیندهای تولید در صنایع مختلف ، خمکاری ورق های فلزی است . از کاربردهای این فرآیند ، ایجاد انحنا در یک ورق فلزی ، تولید اشکال حلقوی و تبدیل ورق به ناودانی با سطح مقطع های مختلف است . با توجه به کاربرد روز افزون فرآیند خمکاری ورق در صنایع مختلف (خودرو، هواپیما، نظامی و …)، آراز لیزر خدمات خمکاری و برشکاری ورق را در لیست خدمات خود قرار داده است .

خدمات خمکاری CNC در آراز لیزر

در عصر حاضر ، با پیشرفت فناوری در عرصه تولید و کاربرد تجهیزات خمکاری CNC ، محصولاتی با دقت و کیفیت بسیار بالا تولید شده اند . این ویژگی باعث شده است تا بکارگیری این فناوری ها در خدمات خم ورق مدنظر قرار گیرد . خمکاری ورق به عنوان خدماتی در ادامه برش لیزر آن تعریف می شود . پس از تولید قطعات توسط دستگاه لیزر ، آنها تحت عملیات خمکاری در دستگاه CNC قرار می گیرند . این مجموعه با بکارگیری جدیدترین دستگاه های خمکاری CNC ، پس از تولید قطعات توسط دستگاه برش لیزر ، در صورت نیاز مطابق نقشه عملیات خمکاری را انجام می دهد . بهره گیری از جدیدترین فناوری ها ، دقیق ترین نرم افزارها و سنسورها ، این مجموعه را به یکی از شرکت های نامی در حوزه خم ورق های فلزی تبدیل کرده است . انجام هر دو عملیات برش و خمکاری در این مجموعه ، نقشی مهم در بهینه سازی دقت ، سرعت و هزینه خدمات برش لیزر و خمکاری ورق دارد . خدمات خمکاری و برشکاری محصولاتی طبق نیاز شما ، را تحویل می دهند . ورق برش لیزری نیز از محصولات پرطرفدار در آراز لیزر می باشد .

مزایا

آراز لیزر مفتخر است تا با تکیه بر کادری مجرب و تجهیزاتی به روز ، خدمات خمکاری و برشکاری ورق را برای فعالین در حوزه های صنعتی مختلف انجام دهد . دستگاه CNC برای خمکاری یا فرم دهی انواع فلزات با ابعاد ، ضخامت و جنس های مختلف کاربرد دارد . مزایای استفاده از این دستگاه در فرایند خمکاری عبارت است از :

  • قیمت رقابتی
  • سرعت بالای روند کار
  • زاویه خم بدون نقص
  • امکان پرداخت ثانویه
  • قابلیت تولید در حجم بالا
  • دقت و سرعت بالا در تحویل سفارشات
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در انجام عملیات
خدمات خمکاری و برشکاری
خدمات جوش لیزر نوعی از فناوری های برش لیزری است که می تواند چند نوع فلز را به همدیگر جوش دهد . این ویژگی برای بسیاری …

خمکاری فلزات با دستگاه پرس برک

خمکاری فرآیندی است که جسم مورد نظر با حفظ حجم اولیه، تغییر شکل پیدا می‌کند تا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. خمکاری فلزات با دستگاه‌های خاصی مانند cnc و پرس برک انجام می‌شود که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها هستند و کار خود را با سرعت و دقت بالا انجام می‌دهند. خمکاری در صنایع مختلف مانند هواپیماسازی ، الکترونیکی ، خودروسازی و… به‌کار می‌رود. در حالت کلی می توان گفت ؛ خمکاری نوعی عمل فیزیکی است که فلز را از حالت اولیه تغییر شکل می‌دهد ، بدون این‌که حجم اولیه آن را تغییر دهد . خمکاری به ضخامت ، اندازه ، شعاع و زاویه‌ی فلز بستگی دارد . دستگاه خم باید با توجه به فلز مورد نظر تنظیم شود تا با راندمان بهتری محصول خمیده به‌دست آید . خدمات خمکاری و برشکاری در آراز لیزر برای عموم افراد قابل ارائه می باشد . قیمت برش لیزری و سایر خدمات خمکاری ، بستگی به سفارش شما خواهد داشت .

طریقه ی کار

دستگاه پرس برک یکی از دستگاه‌های خاصی است که علاوه بر خم کاری ، برای ایجاد شکاف و برشکاری فلزات نیز به‌ کار می‌رود . به این صورت که در ورقه‌های فلزی با اندازه دلخواه می توان شکاف‌های مختلفی ایجاد کرد . همچنین با این دستگاه می توان ورقه‌های فلزی را در اندازه‌ های متفاوت و به‌صورت عمودی یا افقی برش داد . یکی دیگر از کاربرد‌های دستگاه پرس برک ، ایجاد شکل‌ها و طرح‌های مختلف در فلزات است . بدین صورت و با طریقه ی کار منحصر بفرد دستگاه پرس برک ، خدمات خمکاری و برشکاری برای افراد ارائه می شوند . طریقه ی کار ماشین آلات خم کن پروفیل مورد استفاده در صنعت هوافضا نیز مشابه نحوه ی کار دستگاه پرس برک می باشد .

صنایع مختلف نیازمند خدمات خمکاری و برشکاری

خدمات خمکاری و برشکاری به دلیل محبوبیت بالا ، در صنایع مختلفی کاربرد دارند ؛

  • در کشاورزی و ساختمان سازی
  • صنایع خودروسازی و هواپیماسازی
  • در صنایع الکترونیکی برای ساخت باکس‌های فلزی
  • در وسایل آشپزخانه مانند تولید انواع قابلمه‌ ها و ماهی‌ تابه‌ ها‌
  • صنایع نظامی مانند انواع تانک‌ ها ، پهپاد‌ ها و خودرو های نظامی
آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×