پنل دکوراتیو لیزری

یکی از ابزار های تزیینی در دکوراسیون داخلی خانه ، پنل دکوراتیو لیزری می باشد . این پنل ها در رنگبندی متنوع و جذاب در آراز لیزر تولید و عرضه می شوند .

پنل دکوراتیو لیزری

فناوری برش لیزری ، در بیشتر صنایع همچون ؛ درب سازی و تولید پنل های دکوراتیو نقش دارد . در واقع صفحات برش لیزری ، الگوها و طرح های مختلفی هستند که در یک قطعه از مواد انتخابی برش داده شده اند . پنل دکوراتیو لیزری را می توان در طیف وسیعی از مواد ساخت : آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ و نرم ، کورتن و غیره . صفحات برش لیزری را می توان در طراحی دکوراسیون هتل ها ، رستوران ها ، دفاتر ، آپارتمان ها و خانه های لوکس استفاده کرد . نمونه کار های ورق برش لیزری ما را بررسی کنید ، و در صورت مورد پسند واقع شدن با ما تماس بگیرید . ما به شما کمک می کنیم تا ایده های خود را به محصول واقعی تبدیل کنید .

پنل دکوراتیو لیزری
دیوار پوش هایی شیک، سقف های کاذب و … از موارد کاربرد پنل دکوراتیو می باشد. این پنلها علاوه بر زیبایی، قابلیت شستوشو دارند و …

موارد کاربرد

پنل دکوراتیو لیزری را می‌توان مثل سایر ساندویچ پانل‌ ها به عنوان پوشش سقف و دیوار سازه‌ها استفاده نمود ؛ چراکه ساختار آن همانند دیگر پنل‌ ها دارای سه لایه است . این سه لایه شامل یک فوم عایق در قسمت میانی و دو ورق فولادین در طرفین می‌باشد که جنس آن‌ها بسته به نوع کاربری سازه متفاوت خواهد بود . پانل‌ های دکوراتیو بیشتر مناسب سازه‌ هایی است که معمولا نمای ظاهری در آن‌ها اهمیت بالایی دارد . برای مثال ؛ نمای ساختمان‌ هایی همچون ویلاها و عمارت‌ ها ، فروشگاه‌ها ، مراکز خرید و… برای افراد مهم بوده و پنل‌های ساندویچی دکوراتیو در این موارد کاربرد بالایی دارند . می توان گفت ؛ انواع پنل دکوراتیو موارد کاربرد بالایی دارند .

استفاده از پنل دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

پنل دکوراتیو لیزری یک پوشش مناسب برای دیوار ها و سقف خانه می باشد . پنل سه بعدی و دیوار پوش سه بعدی را می توان در انواع سبک های دکوراسیون استفاده نمود . مهم‌ ترین کاربردی که ساندویچ پانل‌ های دکوراتیو دارند در نمای داخلی و به‌ عنوان دکوراسیون است ؛ چرا که طرح‌ های متنوعی را شامل می‌ شوند و می‌ توان در رنگ‌ های مختلف نیز آن‌ ها را به کار برد . علاوه بر این وجود مزایای مختلف این پانل‌ ها سبب شده تا طراحان داخلی برای دکوراسیون سازه‌ ها از این مصالح استفاده نمایند . پانل دکوراتیو را می‌ توان برای ساخت سقف کاذب ، پوشش کف و پله ، محوطه‌سازی ، دیوار ، پارتیشن و… به کار برد . همچنین باید عنوان کرد که عده زیادی از افراد برای بازسازی سازه‌های قدیمی علاوه بر نمای بیرونی ساختمان ، برای دکوراسیون بنا نیز از این پانل‌ها استفاده می‌کنند .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×