طرح های جدید درب پارکینگ

طرح های جدید درب پارکینگ

طرح های جدید درب پارکینگ

همه چیز در حال پیشرفت و تغییر است و طرح های جدید درب پارکینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعریف، مفهوم و نگرش عمومی مردم درباره درب‌ های پارکینگ در سال‌ های اخیر کاملاً تغییر کرده است. درب‌ های سنتی که به صورت دستی باز و بسته می‌ شدند و تنها اندکی طرح محدود را داشتند، جای خود را به درب‌ هایی داده اند که بدون دخالت انسان، خودکار باز و بسته می‌ شوند. این درب‌ ها طرح‌ های بسیار متنوع و منحصر به‌ فردی دارند و زیبا، مدرن و شیک هستند. همچنین، ایمنی بالا و عمر مفید بسیار بیشتری نیز دارند. طرح‌ های جدید درب‌ های پارکینگ به طور معمول بدون استفاده از لولا و چهارچوب‌ های سنتی چهارگوشه نصب و استفاده می‌ شوند و هنگام باز شدن، حداقل فضا را اشغال می‌ کنند. از درب‌ های لغزشی و تاشویی گرفته تا درب‌ های برقی، ریموت کنترلی، رول آپ و سکشنال، گزینه‌ های متنوعی در دسترس هستند.

طرح های جدید درب پارکینگ علاوه بر ارائه امنیت بالا، کیفیت بسیار بالایی نیز دارند و نصب و نگهداری آن‌ها نسبت به درب‌های سنتی یک یا دو بال بسیار ساده‌تر است. اگر در نظر دارید درب پارکینگ خود را تعویض کنید و علاقه‌مند به طرح‌ های جدید درب‌های پارکینگ هستید، توصیه می‌ شود که این مقاله از سایت آرازلیزر را به دقت مطالعه کنید و تا انتها همراه ما باشید.

مشاهده محصولات

درب‌ های پارکینگ قدیمی و سنتی لولایی را فراموش کنید!

در بیشتر ساختمان‌های مدرن امروزی، درب پارکینگ در قسمت جلویی و خارجی ساختمان قرار دارد و به دلیل این موضوع، تأثیر بسیار زیاد و قابل ملاحظه‌ ای بر زیبایی نما و جلوه کلی ساختمان دارد. بدون شک، در طراحی و انتخاب درب پارکینگ باید با توجه به بافت ساختمان، نمای خارجی، ابعاد و تعداد طبقات، عرض خیابان یا کوچه، شرایط نصب، نوع باز و بسته شدن، میزان تردد و عبور و مرور، و همچنین تعداد ساکنین، عمل کرد. با این حال، درب‌ هایی وجود دارند که به راحتی با هر نوع بافت و نمایی سازگاری دارند.

طرح‌ های جدید درب پارکینگ توانایی سازگاری بسیار خوبی را با هر نما و شرایط دارند و حتی می‌توانند به زیبایی و جلوه کلی ساختمان شما اضافه کنند. این طرح‌ها برای نصب نیازی به سیستم لولا ندارند و از مکانیزم‌های باز و بسته شدن متنوع و خلاقانه‌ای استفاده می‌کنند. طرح‌های جدید درب پارکینگ دارای تنوع بسیار زیادی در مدل، رنگ، المان‌های مانند سردرب، دستگیره، پنجره و نقش و نگار، و همچنین در روش ساخت، نصب، اجرا و قیمت نهایی هستند.

طرح های جدید درب پارکینگ

یک درب پارکینگ خوب در حالت کلی باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر ضربه، آتش‌سوزی، تغییرات دمایی، تابش نور خورشید، آب و رطوبت و نفوذ حشرت و قارچ‌ ها
  • طراحی ساده اما شکیل و مدرن
  • وزن پایین
  • ایمنی بالا
  • راحتی نصب، شستشو و نگهداری
  • اشغال کمترین فضای ممکن در هنگام باز شدن
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب

مجموعه درب آرازلیزر، یکی از پیشروان در تولید، طراحی و توزیع درب‌ های پارکینگ و انواع ورق های برش لیزری است. مجموعه آرازلیزر به تمام طرح‌ های سفارشی شما پاسخ می‌ دهد و قبل از نصب و اجرا، طرح نهایی را به شما نمایش می‌ دهد. این مجموعه خدمات خود را به تمام نقاط ایران ارائه می‌ دهد و قیمت نهایی کار را در ابتدا برای شما معین می‌ سازد. اگر قصد نصب طرح‌ های جدید درب پارکینگ را دارید، با مشاوران و کارشناسان آرازلیزر تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره تلفنی تخصصی و رایگان، از فهرست قیمت‌ ها نیز باخبر شوید.

طرح های جدید درب پارکینگ فلزی

از آنجایی که غالب طرح های جدید درب پارکینگ از جنس فلز ساخته می‌ شوند، در ادامه شما را درب‌های جدید فلزی که برای پارکینگ ایده‌آل هستند آشنا خواهیم کرد.

درب پارکینگ کرکره‌ ای یا رول آپ

این نوع درب پارکینگ را به عنوان درب کرکره‌ ای می‌ شناسیم. درب پارکینگ رول آپ باز و بسته می‌شود و در هنگام باز شدن، به صورت کرکره‌ای زیر سقف و بالای درب می‌پیچد و فضای اضافی را اشغال نمی‌کند. این درب‌ها از آلومینیوم و آلیاژهای مختلف فلزی ساخته می‌شوند و امنیت، زیبایی، قیمت مناسب و سهولت استفاده را فراهم می‌کنند.

درب پارکینگ برقی

درب پارکینگ برقی از دیگر طرح های جدید درب پارکینگ است که بدون دخالت دست انسان و به کمک نیروی برق و ریموت کنترل از راه دور، باز و بسته می‌شوند. این درب‌ ها جزو پراستفاده‌ترین درب‌های امروزی هستند که به کمک جک و بازوهای مکانیکی و تنها با فشردن یک دکمه باز و بسته می‌شوند. بدون داشتن ریموت، امکان باز کردن این نوع از درب‌ها وجود ندارد. به همین دلیل از امنیت و سهولت استفاده بسیار بالایی برخوردار هستند.

درب پارکینگ ریلی یا کشویی

اگر عرض درب پارکینگ ساختمان شما زیاد است، می‌توانید از طرح های جدید درب پارکینگ ریلی و کشویی استفاده کنید. به‌جای قرار دادن دو یا چند لنگه بزرگ و سنگین که به‌سختی باز و بسته‌شده و ظاهری نامناسب و نازیبا به وجود می‌آورند، از یک لنگه بزرگ استفاده کنید که به کمک ریل و به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود و لنگه متحرک بر روی لنگه ثابت قرار می‌گیرد.

این درب‌ ها نمای بسیار زیبا، لوکس و مدرن دارند و به منظور تردد خودرو های شاسی بلند بسیار مناسب می باشند. این درب‌ ها می‌ توانند تا ۳ و ۴ متر هم باز شده و اجازه ورود هر خودرویی به داخل را به دارندگان این درب بدهند. درب ریلی به‌ راحتی باز و بسته می‌ شود، فضای کمی را اشغال می‌ کند، نسبتاً سنگین و بسیار محکم و مقاوم هستند، امنیت بسیار بالایی دارند و از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

درب پارکینگ تاشو

درب‌ های پارکینگ آکاردئونی عموماً دارای دو یا چند لنگه هستند. و به صورت آکاردئونی باز و بسته می‌ شوند. احتمالاً درب پارکینگ تاشو را با نام درب اتوبوسی نیز می‌ شناسید. این درب‌ ها فضای کمی را اشغال می‌ کنند و برای فضا های محدود که محدودیت در باز شدن دارند، بسیار مناسب هستند.

طرح های جدید درب پارکینگ
طرح های جدید درب پارکینگ

درب پارکینگ تلفیقی یا توامان (درب تو درب)

درب پارکینگ تلفیقی یا توامان (درب تو درب) نیز یکی دیگر از طرح‌ های جدید درب پارکینگ است. این درب‌ ها به نمای ساختمان جلوه زیبا می‌ دهند و برای مکان‌ هایی که امکان نصب دو درب مستقل برای عبور جداگانه افراد و خودرو ها وجود ندارد، می‌ توان از آن ها استفاده کرد. درب توامان در واقع دو درب است که در قالب چهارچوب یک درب ساخته و نصب می‌ شود. یک لنگه درب کوچک و نفررو درون یکی از لنگه‌ های بزرگ درب پارکینگ که برای عبور خودرو ها طراحی شده است، قرار می‌گیرد. این درب به صورت مستقل باز و بسته شده و قابل قفل کردن است و بازوی آن از نمای روبرو قابل رؤیت نیست.

درب پارکینگ فرفورژه

درب پارکینگ فرفورژه نیز یکی از طرح‌های جدید درب پارکینگ است که به دلیل زیبایی چشم‌نواز و جذابیت محصولات فرفورژه، استفاده روزافزونی دارد. اگر قصد نصب یک درب پارکینگ زیبا و منحصر به فرد را دارید که در هیچ جای شهر مشابه آن وجود ندارد، می‌توانید از طرح‌های جدید درب پارکینگ فرفورژه استفاده نمایید.

درب‌ پارکینگ لیزری

گزینه‌ی مناسب برای طراحانی که تمایل دارند طرح‌ های خلاقانه‌ ای ایجاد کنند، استفاده از درب پارکینگ لیزری است. این نوع درب را می توان در تمام سبک‌ های نما، از جمله کلاسیک و مدرن، به کار برد. شما قادر خواهید بود. هر طرحی که مد نظرتان است را طراحی کرده و ما با استفاده از دستگاه سی ان سی، آن طرح را روی درب شما پیاده سازی کنیم. همچنین، برای سفارش این نوع درب، می‌ توانید از طرح‌ های موجود ما بهره ببرید.

درب پارکینگ لیزری قابل استفاده در ساختمان‌ های مسکونی، باغ‌ها، ویلای‌ ها و همچنین درب‌ های ورودی است. همچنین، می‌ توانید نرده بالکن خود را با طرح لیزری سفارش دهید.

درب پارکینگ مدرن

درب پارکینگ مدرن نیز بهترین گزینه برای ساختمان‌ ها و نما های مدرن است. این نوع درب، دربی پرطرفدار در بین طراحان با سبک مدرن است. اگر ساختمان یا ویلای شما به سبک مدرن است، درب پارکینگ مدرن بهترین انتخاب برای اتمام طرح ساختمان شما می‌باشد. برای سفارش این نوع درب، می‌توانید از طرح‌های موجود ما استفاده کنید یا خودتان درب پارکینگ مدرن خود را طراحی کنید تا ما آن را برای شما ساخته و ارائه دهیم.

سفارش طرح های جدید درب پارکینگ از آرازلیزر

به منظور انتخاب و خرید طرح‌ های جدید درب پارکینگ، بهتر است از مجموعه درب گستر استفاده کنید. این مجموعه، با برتر ین و ویژه‌ ترین جلوه‌ها در مدل‌های درب آهنی. هزاران طرح را در وبگاه خود ارائه کرده است. همچنین، این مجموعه به دارایی گواهی ISO 9001:2008.TCS، نشان مدیران ماندگار ایران و گواهینامه‌ های انجمن کیفیت ایران و انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران است. امکان دریافت سفارشات به صورت تلفنی و ساخت و ارسال آن ها به سراسر ایران نیز در این مجموعه وجود دارد.

در پایان مقاله طرح های جدید درب پارکینگ، با آشنایی با انواع طرح‌ های جدید درب پارکینگ. شما قادر خواهید بود. با راحتی بیشتر طرح جدید و دلخواه خود را بر اساس نیاز ها، سلیقه و الزامات ساختمان خود انتخاب و خریداری کنید. قابلیت سفارش درب‌ ها به صورت سفارشی و با ابعاد مختلف نیز وجود دارد. برای ثبت سفارش، می‌توانید با کارشناسان آرازلیزر تماس بگیرید.

تماس با ما: ۰۴۱۹۱۰۳۳۵۱۵

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×