تعویض درب پارکینگ با درب پارکینگ شیک

تعویض درب پارکینگ

تعویض درب پارکینگ با درب پارکینگ شیک

تعویض درب پارکینگ می تواند به مبحثی تبدیل گردد که ذهن شما را مشغول کند. اگر اینگونه است، باید بدانید که فقط شما نیستید که در فکر تعویض درب پارکینگ خود می باشد. درب پارکینگ نقش خیلی مهمی در زیبایی نمای ساختمان خانه و محل کار شما داشته و با توجه به این‌که محل عبور و مرور خودرو ها و وسیله های سنگین و بزرگ می باشد، باید از سهولت استفاده و امنیت کافی نیز برخوردار باشد. با باز شدن پای پیشرفت تکنولوژی، مکانیزم باز و بسته شدن و طراحی درب پارکینگ نیز دستخوش تغییرات فروانی شده است.

تغییراتی که باعث بهبود استحکام و طول عمر درب پارکینگ می شود، ساده تر شدن مکانیزم باز و بسته شدن بدون نیاز به مداخله انسان در نمونه های درب پارکینگ کنترلی و ریموتی، اشغال کمتر فضا هنگام باز شدن مانند درب های سکشنال، درب های ریلی و درب های رول آپ یا کرکره ای، نصب آسان تر، نگهداری آسان تر، ایجاد ظاهری زیباتر مانند درب های لیزری و CNC و افزایش ضریب ایمنی درب پارکینگ هستند. به همین دلیل، بسیاری از افراد علاقه مند به تعویض درب پارکینگ خود هستند و هر فرد بر اساس دلایلی که می تواند یکی از دلایل اشاره شده باشد، می خواهد درب پارکینگ قدیمی خود را با درب های جدید تر، به روز تر، زیبا و ایمن تر جایگزین کند. اگر شما هم به تعویض درب پارکینگ خود علاقه دارید، با ما تا انتهای این مقاله تعویض درب پارکینگ همراه باشید.

تنوع در ساخت درب پارکینگ

در حال حاضر، درب پارکینگ با تنوع بیش از قبل در طرح، ساخت و همچنین نصب آن، در حال رونق است. اگر به دنبال تعویض درب پارکینگ خود هستید و اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف آن ندارید، احتمالاً با مشکل و سردرگمی مواجه خواهید شد. در مقاله تعویض درب پارکینگ به شما کمک خواهیم کرد تا بهتر تصمیم بگیرید.

درب برش لیزر کد ۲۱۰۲۶ آراز لیزر
درب برش لیزر کد ۲۱۰۲۶ آراز لیزر: جهت مشاهده این محصول کلیک کنید.

از این رو، ضروری است که با انواع رایج و محبوب درهای پارکینگ آشنا شوید. در مجموعه آرازلیزر شما می توانید یک منبع معتبر درب های پارکینگ را ببینید. این مجموعه با تنوع بی‌ نظیر خود – از بین بیش از یک هزار درب پارکینگ مختلف که توسط مهندسان ما طراحی، ساخت و نصب شده است- به عنوان یکی از شرکت‌ های برتر در زمینه طراحی، سفارش آنلاین، تولید، ارسال به سراسر ایران و نصب انواع درب پارکینگ شناخته می‌ شود.

انواع درب پارکینگ بر اساس سبک طراحی و متریال اولیه ساخت

یکی از مواردی که می تواند به شما در زمینه تعویض درب پارکینگ کمک کند، شناخت انواع درب پارکینگ است که در این

  • درب پارکینگ ساده
  • درب پارکینگ کلاسیک
  • درب پارکینگ مدرن
  • درب پارکینگ ریلی
  • درب پارکینگ لولایی یک لنگه و دو لنگه
  • درب پارکینگ فلزی
  • درب پارکینگ سی ان سی
  • درب پارکینگ تلفیقی (تلفیق چوب و فلز)
  • درب پارکینگ توامان یا درب تو درب

از میان انواع درب های گفته شده، درب پارکینگ تلفیقی یا درب تو درب، درب پارکینگ یک لنگه و درب پارکینگ لیزری از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و بیشتر از بقیه درب‌ ها مورد استقبال قرار گرفته‌ اند.

درب پارکینگ توامان یا درب تو درب

درصورتی که در فکر تعویض درب پارکینگ محل مورد نظر خود هستید و این کار را به‌ منظور داشتن درب جدید بهتر، زیبا تر و ایمن‌ تر انجام می‌ دهید، همچنین فضای ورودی شما محدود ی باشد، درب‌ های توامان را در صدر لیست درب‌ های خود قرار دهید. درب پارکینگ توامان که با درب تو درب نیز شناخته می‌ شوند، جدید ترین درب‌ هایی هستند که در چند سال گذشته توجه بسیاری را به سمت خودشان معطوف ساخته اند.

درب‌ توامان به درب‌ های پارکینگی گفته می‌ شوند که از دو لنگه بزرگ برای عبور و مرور خودرو ها و لوازم حجیم و از یک لنگه درب کوچک نفررو که در داخل یکی از لنگه‌ های درب ماشین‌رو تعبیه شده است، ساخته می‌ شوند.

درب پارکینگ یک لنگه

دروازه پارکینگ یک لنگه رایج‌ ترین نوع درب هایی می باشند که در پارکینگ‌ های خانه‌ ها استفاده می‌ شوند. این درب ها قابلیت نصب انواع جک، بازوی مکانیکی و ریموت را دارا هستند و با استفاده از مواد مختلفی ساخته و طراحی می‌ شوند. اگر می‌ خواهید دروازه پارکینگ را تعویض کنید، می‌ توانید این نوع درب ها را با استفاده از مواد مختلفی مانند فلز یا ترکیبی (چوب و فلز) سفارش داده و با نصب یک جک، صاحب یک دروازه زیبا، راحت‌ تر برای استفاده، بهتر و ایمن‌ تر شوید.

درب تک لنگه و دو لنگه برش لیزر کد ۲۱۰۰۲ آراز لیزر
درب تک لنگه و دو لنگه برش لیزر کد ۲۱۰۰۲ آراز لیزر: جهت مشاهده این محصول کلیک کنید.

درب پارکینگ لیزری و سی ان سی (CNC)

CNC عبارت مخفف عبارت Computer numerical control است. این درب‌ها با مکانیزم کنترل عددی توسط کامپیوتر و هوش مصنوعی طراحی و اجرا می‌شوند. به کمک دستگاه سی ان سی و فناوری لیزر، به راحتی می‌توانید سفارش‌ها و طرح‌های خاص و مدنظر خود را بر روی درب پارکینگ خود اجرا کنید. دقیق‌ترین، ظریف‌ترین، مینیاتوری‌ترین و خاص‌ترین طرح‌ها به کمک این دستگاه قابلیت اجرا بر روی درب پارکینگ شما را دارند.

انواع درب های پارکینگ آرازلیز

مجموعه آرازلیزر بهترین درب‌ های پارکینگ لیزری را برای شما طراحی و تولید می‌ کند. با نگاهی گذرا به یخش محصولات درب‌ های کار شده در این مجموعه، به تنوع و کیفیت محصولات ما پی خواهید برد.

جهت مشاهده محصولات آرازلیزر کلیک کنید.

اگر به تعویض درب پارکینگ اقدام می کنید، می‌ توانید از انواع درب‌ های پارکینگ آرازلیزر استفاده نمائید و یا سوالی در این باره داشتید با مشاوران ما تماس حاصل نمایئد.

تماس با ما: ۰۹۱۴۳۰۲۱۹۶۳

تعویض درب پارکینگ و جایگزین کردن آن با یک درب جدید به دلیل اهدافی مانند زیبایی بیشتر، امنیت بالاتر، عبور و مرور آسان‌ تر و نگهداری و نظافت کارآمد تر انجام می‌ شود. بنابراین، باید تعویض درب پارکینگ خود را به یک مجموعه متخصص و کاربلد بسپارید. ما به شما مجموعه آرازلیزر را پیشنهاد می‌ دهیم. دقت داشته باشید که به‌ منظور تعویض در پارکینگ نمی‌ توان به هر مجموعه و سازنده‌ ای اعتماد کرد.

اهمیت تعویض درب پارکینگ

تعویض درب پارکینگ اهمیت بسیاری دارد، زیرا این درب‌ ها در واقع دو درب می باشند که در قالب یک درب با یک چهارچوب بزرگ طراحی می‌ شوند. با رشد جمعیت و رشد ساخت و ساز در شهر ها و مراکز استان‌، استفاده از این درب‌ ها در حال افزایش است. آن‌ ها دو درب مستقل برای وسایل حمل و نقل و افراد را در چهارچوب یک در به شما می‌دهند و به اندازه یک در فضا را اشغال می‌ کنند.

درب برش لیزر کد ۲۱۰۶۹ آراز لیزر
درب برش لیزر کد ۲۱۰۶۹ آراز لیزر: جهت مشاهده این محصول کلیک کنید.

این درب‌ ها مناسب برای مکان‌هایی هستند که امکان نصب دو درب مجزا برای تردد افراد و خودرو ها به صورت جداگانه وجود ندارد، آن هم به دلیل محدودیت فضا می باشد. درب وسایل حمل و نقل دارای قفل، موتور، لولا و قابلیت باز و بسته شدن مستقل نسبت به درب افراد است. بنابراین وابسته به وضعیت باز یا بسته بودن درب افراد نخواهد داشت.

قیمت انواع درب پارکینگ

نمی توان قیمت درب پارکینگ را به طور دقیق مشخص کرد، زیرا انواع مختلفی از درب ها در بازار وجود دارد. مواد اولیه، ابعاد، وزن، شرایط نصب، مکانیزم باز و بسته شدن و سایر عوامل می توانند باعث تغییر قیمت درب های مختلف شوند.

کارشناسان در شرکت آرازلیزر به شرایط ساختمان و محل نصب توجه می کنند و با در نظر گرفتن نیاز ها و ایده های شما، قیمت تقریبی درب پارکینگ را اعلام می کنند. برای اطلاع از قیمت ها و تعویض درب پارکینگ، می توانید با کارشناسان و مشاوران در شرکت آرازلیزر تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سخن پایانی

در نهایت، امروز شما را با اهداف و ایده های امروزی برای تعویض درب پارکینگ آشنا کردیم. متوجه شدیم که انواع مختلفی از درب ها برای درب پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند. اگر هدف شما از تعویض درب پارکینگ، افزایش ایمنی، زیبایی و راحتی تردد است، بهتر است کار را به تعویض درب در آینده موکول نکنید.

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×