درب لیزری حیاط

درب-حیاط

درب لیزری حیاط

یکی از انواع درب لیزری حیاط، درب های فلزی می باشد که با استفاده از تکنولوژی برش لیزری تولید می گردد. درب فلزی cnc یکی از محبوب ترین درب ها می باشد که هم از لحاظ زیبایی ظاهری و کارایی محبوبیت فراوانی در میان مشتریان دارد. در این مقاله به بررسی انواع درب لیزری حیاط و ویژگی های آن خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

انواع درب های لیزری

طی چند سال گذشته انواع مختلفی از درب فلزی cnc طراحی و تولید گردیده است و همین عامل باعث تقسیم درب های لیزری به دسته های گوناگون گردیده است. درب لیزری پارکینگ، درب لیزری نفر رو، درب لیزری حیاط، درب لیزری لابی، درب لیزری پذیرایی، درب لیزری ویلا و باغ و درب فلزی cnc آپارتمان ها از انواع درب فلزی لیزری هستند که مشتریان بر حسب نیاز و کارایی درب می توانند هر کدام از آن ها را انتخاب نمایند.

تمامی مدل های درب فلزی cnc در سبک های اصلی مدرن، کلاسیک و لوکس تولید می گردند. یکی از مهم ترین دلایل پر طرفدار بودن درب لیزری حیاط، قیمت مناسب این مدل ها می باشد که حتی می توان از آن ها به عنوان درب پارکینگ هم استفاده کرد. در کنار استفاده از درب لیزری به عنوان درب پارکینگ از درب لیزری نفر رو در همان شکل و طرح نیز می توان استفاده کرد. در ادامه چند طرح و نقش درب فلزی cnc را معرفی می کنیم.

انواع-درب-لیزری

درب طرح سی ان سی فرفورژه دار

درب های فرفورژه از گذشته تا به الان بسیار پر طرفدار بوده و مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع درب ها  مزایا و معایب مختص به خود را دارند. شما می توانید از ترکیب طرح های فرفورژه با برش های شیک لیزری نیز استفاده نمایید و درب خاص و زیبا برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

درب‌ لیزری حیاط تاج دار

از این مدل بیشتر برای درب ویلا ها و باغ ها و همچنین ساختمان های شمالی استفاده می گردد و دارای یک تاج بسیار جذاب و فوق العاده می باشد.

درب حیاط برش لیزری

 برای درب حیاط از مدل های سی ان سی به صورت چهاربر استفاده می گردد. درب حیاط با شیشه های با کیفیت سکوریت و یا پانچ طراحی و تولید می شود. درب های لیزری از خانواده درب فلزی هستند که طراحی منحصر به فردی دارند و با دستگاه سی ان سی برش داده می شوند. به دلیل اینکه درب های لیزری با دستگاه سی ان سی برش داده میشوند به آنها درب سی ان سی نیز گفته می شود. برای افزایش ایمنی این درب ها نیازی به زمخت کردن میله های آن نیست زیرا دارای مدل های خلاقانه و ایمنی است.

درب‌ برش لیزری ریلی

اگر فضای پارکینگ و حیاط کوچک بود و می توانید از درب ریلی طرح سی ان سی استفاده کنید. سی ان سی یک انتخاب ایده آل برای درب ریلی است زیرا وزن سبکتری نسبت به سایر طرح های درب ریلی دارد و کارکرد با آن راحت است.

درب فلزی لیزری حیاط

از قسمت های اصلی ساختمان می توان به درب های فلزی اشاره کرد که با گذشت زمان تغییر و تحولات زیادی پیدا کرده است. درب فلزی cnc باید دو ویژگی امنیت بالا و زیبایی را با هم داشته باشد. نوع ابزار یراق و رنگی که برای درب استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا خروجی نهایی درب استاندارد و مقاوم باشد.

درب فلزی از لحاظ نوع بازشو و جت باز شو و لنگه ها به چند دسته تقسیم می شوند که شامل:

  • درب فلزی تک لنگه
  • درب فلزی یک و نیم لنگه
  • درب فلزی دو لنگه

 هر سه دسته درب های فلزی از نظر نحوه باز شدن لنگه ها به انواع مختلفی تقسیم می گردند:

  • درب فلزی راست بازشو به داخل
  • درب فلزی چپ بازشو به داخل
  • درب فلزی راست بازشو به بیرون
  • درب فلزی چپ بازشو به بیرون
  • درب فلزی ریلی ساده
  • درب فلزی ریلی 90 درجه
  • درب فلزی ریلی تلسکوپی
  • درب ریلی تاشو

همه این مدل ها از انواع درب فلزی بوده و  از هر کدام از این درب ها بسته به کاربرد و فضای موجود در محل نصب انتخاب و تولید می شوند.

نکات مهم انتخاب درب لیزری حیاط ایمن

در ادامه به ویژگی ها و خصوصیات درب فلزی حیاط و درب ورودی ساختمان که در انتخاب و خرید درب حیاط مهم و لازم است می پردازیم.

استحکام درب لیزری حیاط

یکی از مهم ترین ویژگی های درب فلزی حیاط و درب ورودی ساختمان داشتن امنیت و استحکام بالا و کارایی طولانی مدت آن است. به طور کلی برای داشتن دربی زیبا حتما تلاش بسیاری انجام خواهید داد تا انتخابتان نمای ساختمان شما را زیبا تر کند. اما مهم تر از آن امنیت درب حیاط می باشد. لوکس و زیبا بودن درب نشان از امنیت آن نداشته و باید برای انتخاب درب ابتدا از امنیت و استحکام درب آگاه باشیم.

اولین و مهم ترین ویژگی که هر درب ورودی ساختمان و به خصوص درب فلزی حیاط می بایست داشته باشد داشتن امنیت و استحکام بالا می باشد. درب با هر ظاهری هر چقدر زیبا و جذاب باشد ولی امنیت کافی نداشته باشد به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و استفاده از آن می تواند باعث ایجاد اتفاق های ناگوار در آینده گردد. پس در مرحله اول به دنبال انتخاب درب فلزی حیاط ایمن و مستحکم باشیم.

درب حیاط

چهارچوب محکم و با دوام

مورد بعدی که برای داشتن درب درب لیزری حیاط و درب ورودی ساختمان ایمن و مستحکم باید به آن توجه کنیم، چهارچوب درب می باشد. بار ها دیده شده است که یک درب زیبا و خوب بر روی یک چهار چوب سبک و ضعیف نصب شده است و سارق به جای تخریب درب فلزی چهارچوب درب را تخریب کرده و وارد خانه شده است. پس این نکته هم باید در نظر گرفته شود که استفاده از یک چهارچوب مستحکم برای درب بسیار مهم و لازم می باشد.

تا اینجا تقریبا اکثر موارد مورد نیاز که می بایست یک درب داشته باشد تا از امنیت و کارایی بالایی برخوردار باشد ذکر شد. اینها موارد کلی بود ولی این را در نظر داشته باشید که بسته به نوع درب و کاربرد برخی موارد دیگر نیز باید در هنگام خرید و سفارش یک درب خوب در نظر گرفته شود.

تمام این موارد باید رعایت شود ولی نکته ای که نباید در اینجا از چشم دور باشد نوع اتصال قطعات درب به یکدیگر است. تمام قطعات می بایست توسط جوش Co2 به یکدیگر متصل شده باشند و از طرفی در نمای درب نباید نقاط اتصال به راحتی دیده شود. موارد زیر دیگری نیز هست که شرح آنها در اینجا شاید خارج از حوصله باشد.

یراق آلات مناسب

داشتن یراق آلات با کیفیت و استاندارد یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب درب لیزری حیاط می باشد. یراق آلات استفاده شده می بایست از تست های ایمنی گذر کرده  و تاییدیه های مورد نیاز را دریافت کرده باشد. مورد بعدی لولا های درب فلزی ورودی ساختمان می باشند. لولا های استفاده شده در درب لیزری حیاط باید از نوع درجه یک بدون چالی و سه پارچه باشند. بسته به سایز و وزن درب فلزی حیاط و درب ورودی ساختمان اندازه لولا متفاوت خواهد بود. نحوه اتصال لولا به درب هم از اهمیت خاصی برخوردار می باشد چرا که در صورت نصب ضعیف لولا و عدم رعایت استاندارد های لازم و محل نصب نادرست لولا درب در طولانی مدت دچار ضعف گردیده و اصطلاحا درب نیاز به رگلاژهای متوالی خواهد داشت. از طرفی استفاده از لولا های غیر استاندارد و ضعیف می تواند کار سارقین را راحت کند.

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×