انتخاب نوع مناسب حکاکی لیزری

حکاکی-لیزری

بسیاری از صنایع همچون ؛ درب و پنجره سازی ، از فناوری برش لیزری استفاده ی فراوانی می کنند . این افراد در انتخاب نوع مناسب حکاکی لیزری برای صنعتشان بایستی نکاتی همچون ؛ تطابق دستگاه با کاربرد مدنظرشان و همچنین با هزینه های آن را حین خرید لحاظ کنند .

انتخاب نوع مناسب حکاکی لیزری

بدون شک حکاکی برش لیزری یکی از پرکاربردترین راه حل های موجود برای حکاکی روی مواد است ، چرا که می تواند به طور دقیق بر روی انواع مواد حکاکی کند ؛ البته لازم است در انتخاب نوع مناسب دستگاه حکاکی لیزری کمی دقت به خرج دهید . که در این مورد می توان به موارد زیادی اشاره کرد ؛ به خصوص قدرت لیزر . ناحیه حکاکی و سازگاری نرم افزاری بدون درز همیشه قابل توجه است . همچنین انتخاب حکاکی برش لیزری نسبت به ابزارهای حکاکی سنتی خود نوعی امتیاز محسوب می شود . یکی از دلایل اصلی تمایل به سمت حکاکی برش لیزری این است که ؛ ابزارهای حکاکی لیزری نسبت به سایر ابزارهای حکاکی سنتی بسیار دقیق تر هستند . وقتی نوبت به ایجاد طرح های بسیار دقیق و با جزئیات بالا می‌ رسد ، ابزار حکاکی پرتو نور می‌تواند مورد بسیار شگفت‌ انگیزی باشد . با دستورات مبتنی بر نرم افزار و عملکرد خودکار کامپیوتری ، احتمال اشتباه همیشه به صفر خواهد رسید . همچنین انتخاب نوع مناسب حکاکی لیزری باعث می شود پروژه سریعتر به نتیجه برسد . در حالت کلی حکاکی برش لیزری کارآمدتر از حکاکی دستی بوده و توانایی ایجاد طرح های پیچیده را به سرعت و آسانی دارد .

انتخاب-نوع-مناسب-حکاکی-لیزری
خدمات جوش لیزر نوعی از فناوری های برش لیزری است که می تواند چند نوع فلز را به همدیگر جوش دهد …

حکاکی لیزری چیست؟

حکاکی برش لیزری نوعی مجموعه ابزار حکاکی خودکار است که از پرتو لیزر فیبر ، UV ، CO2 برای حکاکی ، برش ، چاپ و علامت‌گذاری ؛ حروف ، اعداد ، متون ، الگو ها ، عکس‌ ها ، تصاویر ، نشانه‌ ها و یا آرم‌ های دو بعدی / سه بعدی روی سطح استفاده می‌کند . سطوح و موادی که بر روی آن کار می شود ، می تواند اغلب از فلزاتی چون ؛ ( فولاد ، برنج ، مس ، تیتانیوم ، آلومینیوم ، نقره ، طلا ، آهن ، آلیاژ ) باشد . اکریلیک ، دلرین ، شیشه ، کریستال ، لاستیک ، چوب ، ام دی اف ، تخته سه لا ، پارچه ، پلاستیک ، چرم ، کاغذ ، سنگ و منسوجات ؛ از سایر سطوح پرمصرف در حکاکی برش لیزری هستند . در واقع سیستم حکاکی لیزری مجموعه ای سازمان یافته از قطعات و اجزای ؛ فریم بستر ، ژنراتور ، سر حکاکی ، منبع تغذیه ، لوله ، لنز ، آینه ، موتور سروو یا استپر موتور ، مخزن ذخیره گاز ، سیلندر گاز ، چیلر آب ، غبارگیر و خنک کننده هوا است . حکاکی برش لیزری به عنوان های اچر ، ابلاتور ، کیت ابلیشن ، مشعل ، دستگاه سوزاندن ، ابزار بافت ، کیت الگوبرداری ، استیپلر ، دستگاه استیپلینگ ، دستگاه مارک ، چاپگر ، دستگاه چاپ ، نشانگر و دستگاه علامت گذاری نیز شناخته می شود . از برش لیزری در ساخت انواع پنل دکوراتیو لیزری استفاده می شود .

موارد کاربرد حکاکی

حکاکی های لیزری رایج ترین کیت های ابزار حکاکی هستند که در صنایع مختلف ؛ گلدوزی ، پردازش برند ، بسته بندی و چاپ ، کارت های اعتباری سفارشی ، دکوراسیون تبلیغاتی ، مدل های معماری ، ساخت فلز ، نجاری ، گوشی های هوشمند و لپ تاپ های سفارشی ، قالب ها ، صنایع دستی ، چرم و کفش استفاده می شوند . آراز لیزر از فناوری حکاکی لیزری را برای ارائه خدمات جوش لیزر ، خمکاری و طرح زنی پانل و درب ها طبق سفارش و به دلخواه شما بکار می گیرد . با سیستم حکاکی پرتو لیزر می توانید طرح های مختلف را بر روی زیر لایه های مختلف حکاکی کنید . برای کسی که می خواهد وسیله ای را سفارشی یا شخصی سازی کند ، ایده آل است . با انتخاب ورق طرح دار لیزری مناسب از آراز لیزر طبق کاربرد مدنظرتان می توانید سفارش خود را ثبت کنید .

هزینه حکاکی برش لیزری

هزینه حکاکی لیزری بسته به قدرت لیزر دستگاهی که سفارش شما پردازش می شود ، متفاوت خواهد بود و ممکن است بیشتر و یا کمتر از آن هزینه کنید . دستگاه های حکاکی کوچک ارزان تر از سایز متوسط ​​هستند ، در حالی که دستگاه های حکاکی و برش لیزری صنعتی حرفه ای CNC هزینه ی بالاتری دارند . در صورت نیاز به سفارشی‌ سازی شخصی ، قیمت‌ ها نیز می‌توانند افزایش یابند ، سیستم های حکاکی برش لیزری فناوری برش لیزری در سه نوع اصلی وجود دارند که هزینه های آن ها متفاوت است . میانگین هزینه حکاکی برش لیزری فیبر کمی بیشتر از متوسط ​​قیمت دستگاه حکاکی و برش لیزری CO2 می باشد ، به نوعی می توان گفت مقرون به صرفه تر از دستگاه لیزری فیبری است . حکاکی های استفاده شده در اغلب صنایع نسبتا از نوع ارزان تر هستند ، چرا که افراد مشغول در این صنایع اغلب هزینه ی کم را انتخاب می کنند . قیمت دستگاه حکاکی برش لیزری روی چوب ، بر اساس سطح و ابزارات دستگاه متغیر خواهد بود . قیمت دستگاه حکاکی لیزری کوچک دست دوم و قیمت دستگاه حکاکی برش لیزری روی فلزات ، از سایر مقوله های پرطرفدار در بین افراد مصرف کننده ی این فناوری می باشند . عملکرد و مزایای حکاکی لیزری نسبتا بیشتر از سایر روش های حکاکی است .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×