درب برش لیزری طرح دار

درب-برش-لیزری-طرح-دار

اگر قصد زیباسازی ورودی منزل و یا محیط مد نظرتان را دارید ، درب برش لیزری طرح دار می تواند گزینه ی مناسبی باشد . درب های برش لیزری مزایایی چون ؛ دوام و ظرافت بیشتر را دارا می باشند که سبب شده تا طرفداران زیادی بیابند . طریقه کار برش لیزری بیشتر بر اساس اشعه لیزر می باشد .

درب برش لیزری طرح دار

یکی از فناوری هایی که امروزه در ساخت درب ها به کار می گیرند ؛ برش لیزری می باشد . درب های برش لیزری غالبا از یک ورق فلزی و یا چوبی ساخته می شوند . درب برش لیزری طرح دار فلزی اغلب از جنس فولاد و آلومینیوم می باشد ، این درب ها به خاص و منحصر بفرد بودن بیشتر معروف هستند که دلیل آن نحوه ی ایجاد شدن آن است . این درب ها غالبا توسط لیزر CO2 برش داده می شوند که در نتیجه یک طراحی یکنواخت و بسیار دقیق ایجاد می شود . این روش طراحی نه تنها بر روی انبوهی از فلزات با ضخامت های مختلف قابل استفاده است ، بلکه می توان آن را به راحتی با همان مشخصات نیز تکرار کرد . در درب های برش لیزری تفاوتی در اندازه گیری ها وجود ندارد ، به این معنی که اگر 50 درب را در یک اندازه گیری خاص برش دهید ، همه آنها کپی دقیقی از همدیگر خواهند بود . درب های برش لیزری با این سطح از دقت ؛ مزایای بسیاری را ارائه می دهند که در ادامه نام برده ایم . انواع طرح های برش لیزری فلزات را در آراز لیزر ؛ مرکز ارائه ی انواع ورق و درب برش لیزر و پنل های دکوراتیو ، می توانید مشاهده و بررسی کنید . قیمت درب لیزری نیز به نسبت فناوری های استفاده شده در آن کاملا با صرفه می باشد .

درب برش لیزری طرح دار
اگر به ظاهر و نمای درب ورودی محل خانه تان اهمیت می دهید ، احتمالا از زیبایی درب های برش لیزری مطلعید …

مزایای درب برش لیزری

استفاده از درب برش لیزری طرح دار و یا درب لیزری ساختمان مزایای زیادی به همراه دارد که در اینجا به آن ها اشاره کرده ایم ؛ قیمت درب حیاط لیزری و قیمت درب لیزری ، به نسبت مزایای آن بسیار ناچیز محسوب می شود .

  • دوام بیشتر : درب های برش لیزری بسیار دقیق برش داده می شوند . از آنجایی که آنها از یک ورق فلز بریده می شوند ، هنگام مونتاژ قطعات کمتری درگیر می شوند . درب های برش لیزری که با دست بریده و طراحی شده اند ، اغلب به قطعات متحرک و اتصالات بیشتری نیاز دارند تا به درستی مونتاژ شوند . از آنجا که درب های برش لیزری برش داده می شوند تا از یک ورق و با اندازه گیری های دقیق برش داده شوند ، قطعات به مراتب کمتر و اتصالات کمتری وجود دارد .
  • زیبایی و ظرافت بیشتر : یک درب برش لیزری جلوه ای زیبا و ظریف را ارائه می دهد که در صورت بسته شدن ، مینیمال و صاف باشد . سایر درب های ساخته شده از ورق های جداگانه اغلب دارای خطوط و اتصالات قابل توجه تری هستند که باعث برجسته شدن بیشتر آنها می شود . اگرچه در ظاهر ممکن است این مشخصه زیاد مهم به نظر نرسد ، اما برخلاف تصور مهم است . زیبایی ساختمان شما بر تمامی کارکنان و مهمانان آن تاثیر می گذارد . هنگامی که درب ورودی شما با ساختمان شما ترکیب می شود ، محیطی یکپارچه تر و آرام تر برای کارکنان و مهمانان ایجاد می کند .
  • جایگزینی آسان : در نهایت ، بزرگترین مزیت درب های دسترسی تک ورق برش لیزری آسان بودن تعویض آنهاست . هنگامی که شما یک درب برش لیزری را با همان اندازه‌ های درب که در حال تعویض آن هستید سفارش می‌دهید ، یک کپی یکسان دریافت می‌ کنید . این کار نصب درب جدید را بسیار آسان‌ تر می‌ کند ، زیرا لازم نیست ناحیه‌ ای را که در آن نصب شده است را مجدداً برش داده و یا اندازه‌گیری کنید . به سادگی به داخل می‌ لغزد و دقیقاً مانند درب قدیمی وصل می‌شود .
  • قابل تکرار بودن : درب های برش لیزری تک ورق به راحتی قابل تکرار هستند . اگر به درب های لیزری اضافی در ساختمان خود نیاز دارید ، می توانید با اطمینان درب های دسترسی بیشتری سفارش دهید و بدانید که دقیقاً مطابقت خواهند داشت .

طریقه کار برش لیزری

برش لیزری از یک لیزر پرقدرت استفاده می کند که از طریق اپتیک و کنترل عددی کامپیوتری (CNC) برای هدایت پرتو و یا مواد هدایت می شود . به طور معمول ، این فرآیند از یک سیستم کنترل حرکت برای پیروی از یک CNC یا G-code از الگویی که قرار است بر روی مواد برش داده شود ، استفاده می کند . پرتو لیزر متمرکز می‌ سوزد ، ذوب می‌ شود ، بخار می‌ شود و یا توسط یک جت گاز منفجر می‌ شود تا لبه‌ ای با کیفیت بالا باقی بماند . پرتو لیزر با تحریک مواد لیزر از طریق تخلیه الکتریکی یا لامپ های داخل یک ظرف بسته ایجاد می شود . ماده لیزر با انعکاس درونی از طریق یک آینه جزئی تقویت می شود تا زمانی که انرژی آن برای فرار به عنوان جریانی از نور تک رنگ منسجم کافی باشد . این نور توسط آینه ها و یا فیبر نوری در محل کار متمرکز می شود که پرتو را از طریق عدسی هدایت کرده و آن را تشدید می کند . در باریک‌ ترین نقطه ، قطر پرتو لیزر معمولاً کمتر از 0.0125 اینچ ( 0.32 میلی‌متر ) است ، اما بسته به ضخامت مواد ، پهنای 0.004 اینچ ( 0.10 میلی‌متر ) نیز ممکن است . مواقعی که فرآیند برش لیزری باید در جایی غیر از لبه مواد شروع شود ، از فرآیند سوراخ‌ سازی استفاده می‌ شود که به موجب آن یک لیزر پالسی با توان بالا ، سوراخی در مواد ایجاد می‌ کند . در حالت کلی در جواب اینکه ؛ اساس کار دستگاه های برش لیزری چیست ، می توان گفت ؛ استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر می باشد . آموزش کار با دستگاه برش لیزری فلزات را می توانید از صفحات آموزشی خدمات برش لیزر ، به صورت آنلاین فراگیرید . درب برش لیزری طرح دار در انواع دلخواه شما توسط آراز لیزر ارائه می گردد . مقاله ی ( برش لیزری چگونه کار می کند؟ ) می تواند این طریقه و طرز کار را بهتر توضیح دهد .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×