قیمت ورق لیزری و سفارش آن

قیمت-ورق-لیزری

جهت سفارش درب و محصولات برش لیزری در انواع مختلف و مدنظرتان و استعلام قیمت ورق لیزری ، می توانید با کارشناسان ما مشورت کرده و بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید . محصولات تولید شده با این فناوری می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد چرا که میزان انرژی مصرفی انواع دستگاه های برش لیزری با یکدیگر متفاوت می باشد .

قیمت ورق لیزری و سفارش آن

سفارش انواع ورق لیزری در طرح های دلخواهتان از طریق آراز لیزر برای هموطنان عزیز در دسترس می باشد . قیمت ورق لیزری در انواع طرح ها به عواملی چون میزان انرژی مصرفی دستگاه ها و میزان مواد مورد نیاز برای تولید محصول نهایی ، بستگی دارد . قیمت محصولات برش لیزری نسبت به فناوری پیشرفته ای که جهت تولید شدن استفاده می کند ، بسیار با صرفه می باشد . می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان آراز لیزر ؛ ارائه دهنده ی انواع خدمات برش لیزری ورق آهن به استعلام قیمت ورق درب لیزری و ورق طرح دار لیزری در مشخصات مورد نظرتان بپردازید .

قیمت ورق لیزری
اگر در صنایع برشکاری و فلزکاری مشغول به کار هستید ، احتمالا جویای قیمت برش ورق آهن نیز هستید . مشاورین آراز لیزر …

برش لیزری ورق

برش لیزری ورق فلزی از یک پرتوی نور بسیار متمرکز و منسجم استفاده می کند . این نور از طریق یک دستگاه موازی هدایت می شود تا شدت نقطه کانونی را به اندازه کافی برای تبخیر و یا ذوب اکثر فلزات و یا سایر مواد اولیه ایجاد کند . به این ترتیب ، مواد مورد نظر را می توان برش داد تا یک نتیجه شکل خالص استخراج شود که دقیقاً هدف طراحی را در مدل مجازی منعکس می کند . با انتقال سر اپتیک یا لیزر و اپتیک به طور کامل و در برخی موارد حرکت مواد مورد نظر در یک یا دو محور حرکت ، نقطه برش انرژی با شدت بالا می تواند روی یک میز کار حرکت کند . این دقت و نتایج برش یکسانی را در لبه ظرفیت کل ورق و یا صفحه دستگاه ایجاد می کند . خدمات برش لیزری ورق آهن در آراز لیزر ارائه دهنده ی انواع ورق و درب برش لیزر و پنل های دکوراتیو ، از دستگاه برش لیزری ورق آهن با برترین کیفیت ها استفاده می کند . قیمت برش لیزری ورق آهن و قیمت ورق لیزری امروزه بسیار مورد جستجو واقع می شود . درب لیزری فلزی امروزه بسیار ترند شده است .

تاریخچه برش لیزری ورق

تاریخچه برش لیزری فلزات با اولین لیزر ها در اوایل دهه 1960 آغاز شد . تا سال 1965 ، کومار پاتل در آزمایشگاه بل ماشینی ساخت که قادر به برش فلزات بود . ماشین‌ های اولیه برای کار کردن به قدرت زیادی نیاز داشتند . با این حال ، توسعه لیزرهای CO2 در دهه 1970 کارایی و عملی را بهبود بخشید . در دهه 1980 ، این فناوری به اندازه کافی پیشرفته شده بود که از تحقیقات و تولیدات نظامی خارج شد و به جریان اصلی تبدیل شد . توسعه لیزرهای فیبر در اوایل دهه 2000 بازده انرژی را افزایش داد و منجر به تولید ماشین‌ هایی شد که برش‌ هایی با کیفیت بالاتر تولید می‌ کردند . نرم افزار طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) و ساخت با کمک کامپیوتر (CAM) دسترسی به برش لیزری را افزایش داده است ، همانطور که ماشین های خانگی کوچک و کم هزینه که به طور فزاینده ای گسترده و قابل استفاده هستند ، افزایش یافته است . سایت برش لیزری ؛ آراز لیزر با الهام گرفتن از این تاریخچه ، هنر خود را برای تولید سفارشات برش لیزری شما به کار می گیرد . قیمت برش لیزری ورق آهن امروزه بسیار مورد جستجو واقع می شود . آراز لیزر ارائه دهنده ی انواع درب برش لیزری مدرن ؛ از معتبرترین مراکز فروش دستگاه برش لیزری ورق آهن و فروش اقساطی دستگاه برش لیزری فلزات ، جهت تامین دستگاه برش لیزری استفاده می کند . قیمت ورق لیزری در طول تاریخ همیشه به نسبت سایر متد ها مناسبتر بوده است .

مزایای برش لیزری ورق

مزایای برش لیزری ورق های فلزی در قیاس با معایب درب لیزری بسیار بیشتر و چشمگیر می باشد . قیمت ورق لیزری مناسب ، یکی از مزایای اصلی این فناوری می باشد ؛

  • برش اعوجاج صفر : هیچ نیرویی اعمال نمی شود ، بنابراین هیچ برشی ، فشار یا انحراف سایشی مواد درگیر نمی شود .
  • بدون تخریب برش : هنگامی که اپتیک ها در نظم خوبی نگهداری می شوند ، با پیشرفت برش هیچ گونه کندی رخ نمی دهد ، بنابراین آخرین اینچ برش با اولین اینچ یکسان است .
  • حداقل مصرف مواد : عرض برش بر خلاف سنگ زنی یا برش شعله حداقل است .
  • چرخش های تیز و شعاع های صاف : لیزر می تواند بر خلاف برش گیوتین یا برش ، نقطه ای را روشن کند و یا هر انحنای دلخواهی را دنبال کند .
  • ویژگی های اضافی : پیچیدگی اضافی در قسمت تقریباً هیچ تفاوتی در زمان پردازش ایجاد نمی کند .
  • پردازش سریع : نزدیکترین آنالوگ “نیروی صفر” به برش لیزری با سرعت بالا ، برش سیم تخلیه الکتریکی است . این پردازش بسیار کند را در مقایسه با برش لیزری ارائه می دهد .
  • برش های ناپیوسته : برش با استاپ شروع فقط به خاموش کردن پرتو و تغییر موقعیت اپتیک نیاز دارد . ویژگی ها را می توان بدون ایجاد اختلال در پردازش قطع کرد .
آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×