خرید پنل دیواری ساده

خرید پنل دیواری ساده

جهت خرید پنل دیواری ساده در طرح دلخواهتان ، کافیست با کارشناسان و مشاوران مجموعه آراز لیزر تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین نحو ممکن و متناسب با نیازتان راهنمایی کنند . غالب پنل های دیواری در جنس های گچی ، بتنی ، پلیمری ، چوبی و چرمی تولید می شوند .

خرید پنل دیواری ساده

بکارگیری انواع پنل های دیواری در ساختمان سازی بسیار رایج شده است ، چرا که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری که به سازه می بخشند ، استحکام و مقاومت سازه را هم افزایش می دهند . دارا بودن وزن کم ، عایق صوتی و حرارتی بودن ، استحکام و یکپارچگی مطلوب و سرعت نصب بالا ، از مزایای انواع پنل دیواری هستند که تقاضا برای خرید و استفاده از این متریال را در ساختمان سازی افزایش داده است . پنل های دیواری پلاستیکی و پنل دیواری دکوراتیو در فروشگاه آراز لیزر کاملا مطابق با سلیقه ی شما تولید و ارائه می شود . جدیدترین پنل های دیواری از جمله پنل دیواری طرح چوب ، در آراز لیزر در انواع طرح ها تولید و عرضه می شوند . خرید پنل دیواری ساده به صورت آنلاین نیز برای شما در دسترس می باشد .

پنل دیواری چیست؟

شما می توانید فضای نشیمن داخلی محیط خود را بدون نیاز به تغییر کامل و با افزودن ساده و آسان انواع دیوارپوش که به آن پوشش داخلی دیوار و یا به عبارتی پانل دیواری نیز می گویند ، ارتقا دهید . پنل های دیواری معمولاً به عنوان راهی جهت افزودن شخصیت و طراحی به خانه شما و با اعمال پانل های ( عمدتا چوبی ) که مستقیماً بر روی دیوار های داخلی و برای عایق کاری و سبک بیشتر در نظر گرفته شده اند ؛ استفاده می شود . گزینه های زیادی برای انواع پوشش دیواری مبتکرانه و مقرون به صرفه وجود دارد که می توانید متناسب با سبک خود به خرید پنل دیواری ساده بپردازید ؛ از حمل و نقل تا پانل های تخته ای و پانل های برجسته گرفته تا طرح های سه بعدی . در حالت کلی پنل های دیواری نوعی دیوار پیش ساخته اند که در جنس های مختلف طراحی و تولید می شوند . برخی از انواع این پنل دیواری از جنس گالوانیزه و فلزی نیز می باشند که به اسم ساندویچ پنل نیز معروف هستند ، اما برخی دیگر نیز از جنس گچ تولید می شوند که کاربرد اصلی آنها در تزئین دیوار های خانه است . همچنین پنل های دیواری دارای جنس های سنگی ، چوبی ، ام دی اف ، پی وی سی و… هم هستند که کاربرد تزئینی و دکوراسیونی داشته و در خانه ها استفاده می شوند .

خرید پنل دیواری ساده
ورق طرح دار لیزری امروزه استفاده ی فراوانی در جامعه دارد ، از این رو قیمت ورق طرح دار لیزری نسبتا بالاتر …

انواع جنس پنل دیواری

همانطور که می دانید امروزه خرید پنل دیواری ساده در انواع جنس ها بسیار رایج شده است ، چرا که فضای داخلی ساختمان شما را به بهترین شکل تزیین می کند . انواع پنل های دیواری از نظر جنس شامل چند نوع هستند ؛ پنل های ساخته شده از فرآورده های چوبی گرفته تا جنس هایی چون بتنی و گچی که هر یک از آنها دارای ویژگی هایی هستند . از جمله مواد اولیه ای که برای ساخت پنل دکوراتیو دیواری استفاده می شوند و موجب تغییر در قیمت انواع پنل های دیواری شده اند ، عبارتند از ؛ گچی – بتنی – پلیمری – چوبی – چرمی – PVC

کاربردها و موارد استفاده

انواع پنل دیواری مدرن در طرح ، رنگ و جنس های مختلف می توانند در موارد متفاوتی استفاده شوند که در زیر به چند مورد از این کاربرد ها اشاره می کنیم ؛

  • پنل دیواری تیره رنگ : پنل دیواری مدرن تیره می تواند در ترکیب با رنگ های روشن ، فضای مدرن و زیبایی را ایجاد کند و در طراحی اتاق های کوچک و بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد .
  • پنل های دیواری با طراحی ساده : پنل های دیواری دارای طراحی ساده ، انتخابی مناسب برای کسانی هستند که به سبک مینیمال علاقه دارند . این نوع پنل های دیواری را می توان در بخش های مختلفی از اتاق استفاده کرد . خرید پنل دیواری ساده با هر طرح دلخواهی در فروشگاه آراز لیزر برای شما در دسترس است .
  • پنل دیواری سنگ مرمر : پنل دیواری سنگ مرمر می تواند به عنوان پنل دیواری اداری و یا پنل دیواری دکوراتیو کاربرد داشته باشد و باعث ایجاد فضایی زیبا و متفاوت شود . مرمر نمونه متریالی است که می تواند باعث ایجاد فضای لوکسی در اداره یا خانه شما شود ، همچنین بافت و رنگ آن قابل هماهنگی با سایر المان هاست.
  • دیوارپوش ترمووال : دیوارپوش ترمووال به عنوان یکی از انواع پنل دیواری می تواند برای ایجاد یک فضای دکوراتیو استفاده شود . دیوارپوش ترمووال با توجه به فرایند تولیدی که پشت سر گذاشته است ، نسبت به رطوبت حساسیت نداشته و حتی می توان از آن برای ایجاد فضای متفاوتی در داخل حمام استفاده کرد . مقاله ی ( Thermwall – کاغذ دیواری صرفه جویی در انرژی ) شما را بیشتر با این نوع دیوارپوش آشنا می کند .
  • پنل دیواری بین کابینتی : برای پوشش بین کابینت های آشپزخانه خود می توانید از پنل های میان کابینتی استفاده کنید که در طرح و رنگ های متنوعی همچون دیوارپوش طرح چوب ، دیوارپوش طرح سنگ ، تک رنگ و صفحه کابینت قابل سفارش هستند .

قیمت انواع پنل های دیواری

قیمت پنل دکوراتیو دیواری در مدل های مختلف آن متفاوت است زیرا در ساخت پنل های دیواری از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود و همین موضوع باعث شده است که قیمت ثابتی نداشته باشند . شما مشتریان عزیز می توانید جهت اطلاع از قیمت انواع پنل های دیواری از جمله ؛ پنل دیواری ام دی اف ، پنل دیواری مدرن ، پنل دیواری دکوراتیو ، پنل دیواری اداری و … با کارشناسان فروش مجموعه آراز لیزر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند . در حالت کلی خرید پنل دیواری ساده برای تزیین دیوار داخلی خانه ؛ خریدی بسیار با صرفه بوده و قیمت بسیار معقولی دارد .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×