درب لیزری فلزی

درب-لیزری-فلزی

اگر به دنبال درب های خاصی برای محل مدنظرتان هستید ، درب لیزری فلزی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد . این نوع درب ها با دقت و سرعت بالایی طراحی و ساخته شده اند . زیبایی ، استحکام و ایمنی بالا ؛ از دلایلی است که چرایی انتخاب این نوع درب را توضیح می دهد .

درب لیزری فلزی

درب لیزری ، دربی را گویند که با استفاده از فناوری برش لیزری ساخته شده است . در این فرآیند ، یک پرتو لیزر بر روی متریال درب متمرکز شده که با اعمال حرارت بالا ، متریال را برش داده و شکل می دهد . این روش برشی دقیق و با دقت بالا را فراهم می‌ کند که به تولید درب‌ هایی با طرح‌ ها و الگو های پیچیده امکان می‌ دهد . امروزه کاربرد درب فلزی حیاط بسیار بیشتر شده است . درب لیزری فلزی ، یکی از جدیدترین انواع درب هاست که این روزها به سبب کارایی و جلوه های بصری از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده است ، از ویژگی های درب لیزری فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد ؛ 

  • دقت بالا : فناوری برش لیزری به دقت بالا و قابلیت برش جزئیات دقیق در طرح‌ ها و الگو ها امکان می‌ دهد .
  • طرح‌های پیچیده : از طریق برش لیزری ، می‌ توان طرح‌ ها و الگو های پیچیده را بر روی درب‌ ها ایجاد کرد .
  • انعطاف پذیری در طراحی : فناوری برش لیزری به ما امکان می‌ دهد درب‌ها را به صورت سفارشی طراحی و ساخت کنیم .
  • سرعت برش بالا : روش برش لیزری سرعت بالایی در برش متریال را فراهم می‌ کند .
  • کیفیت بالا : درب‌ های برش لیزری با کیفیت بالا ساخته می‌ شوند و از متریال‌ های قوی و مقاوم تشکیل می‌ شوند .
درب لیزری فلزی
درب منزل می تواند نقشی مهم در زیبا به نظر رسیدن و امنیت خانه ی شما ایفا کند ، درب لیزری چوبی از ورق های طرح دار که …

انواع

درب لیزری فلزی و یا به عبارتی درب فلزی cnc در چند نوع تولید و عرضه می شود ، برخی از مدل های رایج درب برش لیزری عبارت است از ؛ 

  1. درب cnc ساختمان تاج دار : این مدل درب ها برای ساختمان‌ های شمالی ، درب‌ های باغ و ویلا نیز استفاده می‌ شوند . این درب‌ ها دارای یک تاج زیبا با طرحی منحصر به فرد هستند .
  2. درب برش لیزری فرفورژه دار : این نوع درب‌ ها از طرح‌ های فرفورژه که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌ گیرند ، بهره می‌ برند . درب‌ های برش لیزری فرفورژه دار امکانات و مزایای خاص خود را دارند .
  3. درب برش لیزری ریلی : اگر ورودی پارکینگ و یا حیاط شما نیازمند استفاده از درب ریلی است ، طرح درب CNC یک انتخاب مناسب خواهد بود . این درب‌ ها به دلیل طراحی زیبا و وزن مناسب ، عملکرد ریل را تسهیل می‌ کنند .
  4. درب حیاط برش‌ لیزری : این نوع درب برای استفاده در حیاط‌ به کار می رود و از انواع مختلف طرح‌ های درب CNC به صورت چهاربر برش لیزری استفاده می‌ کند . این درب‌ ها قابلیت استفاده از شیشه سکوریت یا پانج را نیز دارند .
  5. درب لیزری با طرح‌ها و الگوهای سفارشی : این نوع درب‌ ها به صورت سفارشی و بر اساس دستورات و طرح‌ های خاص مشتری ساخته می‌ شوند . می‌ توانید طرح ، الگو ، شکل و جزئیات مورد نظر خود را بر روی این درب‌ها اعمال کنید .

چرا درب فلزی لیزری

این که از چه مدل درب برای منزل ، محل کار ، باغ و یا ویلای خود استفاده کنیم تا حدود زیادی بستگی به سلیقه شخصی دارد . اما به غیر از این عامل ، دانش ما درباره ی نحوه کارایی انواع درب‌ ها و نیز بودجه‌ ای که برای پروژه خود در نظر گرفته‌اید نیز در انتخاب نهایی دخیل است که این امر در قیمت درب فلزی cnc نیز تاثیر گذار می باشد . انتخاب درب لیزری فلزی مزایایی به همراه دارد که چرایی انتخاب آن را توجیه می کند . همچنین قیمت درب حیاط لیزری در انواع مختلف نسبتا مناسب می باشد .

  • زیبایی : یکی از مهم‌ ترین مزایای طرح درب لیزری ؛ زیبایی ، شیک بودن و چشم‌ نوازی آن است .
  • استحکام : این درب‌ ها از ورق‌ های مقاوم فولاد به صورت یکپارچه ساخته می‌ شوند که به این راحتی‌ ها دوام خود را از دست نمی‌ دهند و رنگ کوره ای استفاده شده باعث می شود در مواجهه با جریان هوا ، اکسید و خوردگی نداشته باشند که در نتیجه از عمر بالایی نیز برخوردار می شوند .
  • ایمنی بالا : درب برش لیزری ، نسبت به درب‌ های چوبی و فرفورژه ، از ایمنی بالاتری برخوردار است . چرا که از سرهم‌ بندی قطعات متعدد تشکیل نشده‌ اند و به صورت یکپارچه و غیر قابل نفوذ می باشند . درب‌ های چوبی و فرفورژه را می‌ توان با دستگاه‌ های مدرن سوراخ و یا چند تکه کرد ، اما درب های فلزی با فناوری برش لیزری با هیچ دستگاه صنعتی قابل نفوذ نیست .

درب فلزی لیزری ، انتخابی بروز و نوین

همانطور که می دانید انواع درب فلزی لیزری ، طرفداران زیادی دارند چرا که فناوری برش لیزری از دقت و ظرافت کاری بالایی برخوردار است که باعث می شود درب های تولید شده با برش لیزری جذاب تر و تمیزتر به نظر برسند . انواع طرح درب لیزری متنوع می باشد و در بازار درب سازی از محبوبیت بالایی برخوردار است . همچنین انواع درب های لیزری را می توان سفارشی سازی کرد ، آرازلیزر امکان سفارشی سازی درب لیزری را برای هم وطنان امکان پذیر کرده است ؛ کافی است از طریق تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید . در حالت کلی درب لیزری فلزی می تواند ظاهر و جلوه ای زیبا به منزل و محل مورد نظر شما ببخشد . مقاله ی ( اصول برش لیزری: 15 مرحله (همراه با تصاویر) – دستورالعمل ) می تواند شما را از انتخاب درب برش لیزری مطمئن کند .

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×