خدمات برش لیزری در تبریز

قیمت-برش-لیزر-فلزات

چرا خدمات برش لیزری در تبریز  آراز لیزر را انتخاب کنید؟

خدمات برش لیزری در تبریز ما مورد توجه بسیاری از صنایع است و آنها به خدمات ما متکی هستند. برش فلزات به جزئیات و دقت بالایی در هنگام برش ورق فلز نیاز دارد. که این گزینه عملا با استفاده از برش لیزری فایبر (فیبر) امکان پذیر می باشد. مجموعه آراز لیزر از جمله خدمات برش لیزری در تبریز پیشرو در برش قطعات لوازم خانگی (قطعات هیتر، اجاق گاز، سرخ کن، تستر، هود، پکیج و …)، قطعات صنعتی، ماشین آلات، خودرو و پنل های درب برش لیزری و آسانسور با حجم های مختلف کم و حجم بالا در منطقه شمالغربی ایران می باشد. و با کارخانه ها خودرو سازی، ساخت لوازم خانگی، مهندسین ساختمان همکاری های بسیاری تا به کنون داشته و دارد.

این مجموعه با داشتن دو دستگاه برش لیزری به روز دنیا می‌تواند برش لیزری آهن، گالوانیزه و استیل را انجام دهد و به مشتری این اطمینان را می دهد که محصول نهایی برش داده شده دقیقا مطابق با مشخصات تعیین شده توسط مشتری می باشد. اغلب در مورد ضخامت مواد از ما سوال می شود. ما می توانیم با طیف وسیعی از ضخامت ها از فلزات با ضخامت 0.5 میلی متر گرفته تا برش مواد ضخیم مانند آهن تا 20 میلی متری کار کنیم.

جنس ورق

حداقل ضخامت

حداکثر ضخامت

ضخامت برش آهن

0.2 میلی متر

20 میلی متر 

ضخامت برش آلومینیوم

0.2 میلی متر

9 میلی متر

ضخامت برش استیل

0.2 میلی متر

12 میلی متر

 ضخامت برش گالوانیزه

0.2 میلی متر

8 میلی متر

شاید برای عده ای سوال باشد که اصلا دستگاه برش لیزری چه دستگاهی است و چه کاربردی دارد؟! در ادامه به بررسی این موارد نیز خواهیم پرداخت:

دستگاه برش لیزری چیست؟

دستگاه برش لیزری فلزات استفاده شده در خدمات برش لیزری در تبریز، دستگاه کنترل شده کامپیوتری می باشد که از پـرتو لیزر به منظور برش دقیق یا حکاکی جسم های مختلف استفاده میکند. لیزر در واقع تنها دارای نور متمرکز و بسیار تقویت شده می باشد. پرتو لیزر موجب می گردد که ماده ها به صورت محلی سوراخ، ذوب یا تبخیر گردند. مدل ماده ای که لیزر قادر به برش آن است به مدل لیزر و قدرت دستگــاه متکی است.
 
کلمه لیزر کوتاه شده عبارت تقویت نور به وسیله انتشار تحریک تابش می باشد. فناوری لیزر در دهه 1960 توسعه پیدا کرد. انواع مختلفی از برش لیزری وجود دارند. به عنوان نمونه لیزر های فیبر یا کریستالی که بیشتر به منظور استفاده های صنعتی به کار می روند. برش لیزری فایبر CO2 قادر به برش و حکاکی طیف گسترده ای از مواد غیر فلزی از قبیل چوب ، کاغذ ، اکریلیک، پارچه و چرم است.

انواع خدمات برش لیزری آراز لیزر در تبریز

ما به مشتریان خود در مورد طرح هایشان برای تولید قطعات صنعتی و پنل های برش لیزری بصورت دقیق مشاوره داده و روی آن کار می کنیم. دستگاه ها ما قادر است هر هفته تقریبا 22 تن مواد را با حداکثر طول سه متر و عرض یک و نیم متر پردازش کند. خواه آهن، استیل باشد یا گالوانیزه باشد، ما راه حلی دقیق و مقرون به صرفه برای کاربردهای مختلف شما ارائه می دهیم. بنابراین به راحتی می توانید برای مشاوره و انواع خدمات برش لیزری فلزات با شماره 09143021963 آقای مهندس اشکی تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09143021963

 

باید شما هم اطلاع داشته باشید که چگونه می‌ توانید از تخصص و خدمات برش لیزری فلزات با حجم بالا برای ایجاد محصول یا قطعات فلزی استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد برش لیزری فلزات این است که زمان صرف شده برای توسعه محصول را کاهش می دهد و امکان تغییرات سریع طراحی را بدون هزینه های گران قیمت فراهم می کند و اصل مهم تر اینکه با وجود افراد ماهر و متخصص ضایعات حاصل از ورق های فلزی برش خورده شما به حداقل ترین میزان ممکن خواهد رسید.

دستگاه های برش لیزری صنعتی ما از دقت زیادی برای برش ورق های فلزی خام در اشکال پیچیده و اغلب متنوع استفاده می کنند. شما به هیچ وجه نگران برش قطعات فلزی خودتان طبق نمونه داده شده و سفارشی نباشید. چون ما سالهاست که انواع قطعات فلزی را برش داده ایم و در آن مهارت کافی را داریم.

برش لیزر تبریز

با افتخار می گوییم که رضایت مشتری ها از خدمات ما بصورت صد در صد می باشد و اولین مشتری های ما از چندین سال پیش تا کنون جز مشتری های ثابت ما می باشند. و این خود به تنهایی کافیست تا بدانید که رضایت مشتری ها از خدمات ما چگونه است. چون شعار ما این است تضمین خدمات ما کیفیت خدمات ماست.

خبر خوب این است که در برش لیزری فلز، تنظیمات حساس و کاربردی در دستگاه وجود دارد. این باعث می شود که دقیقا طبق نقشه موجود دستگاه برش را ایجاد کند و به لیزرها کمک می کند تا با سرعت کار کنند و در نهایت برش و تولید محصولات، قطعات یا اجزای فلزی فرآیندی سریع داشته باشد و در نهایت در زمان و هزینه کلی تولید صرفه‌جویی می‌شود.

خدمات برش لیزری در تبریز

چند نوع از خدمات برش مجموعه آراز لیزر در زیر آمده است. اما خدمات ما محدود به این لیست نیست:

مجموعه آراز لیزر در برای خدمات آنلاین برش لیزری نیز در کنار شما است. فایل خود را از طریق واتساپ با شماره تماس 09143021963 آپلود کنید، مواد را انتخاب کنید و قطعات برش لیزری خود را در چند روز دریافت کنید!

خدمات برش لیزری مجموعه ما انتخاب بسیار عالی برای برش فلزات با سطحی صاف و صیقلی است. همانطور که خودتان اطلاع دارید این مورد یکی از مهمترین نکات و قلب پروژه های برش لیزری قطعات فلزی است. تیم ما شامل تکنسین های ماهری است به همین دلیل خدمات ما بصورت برنامه های دقیق اداره می شود. در نتیجه، فرآیند برش لیزری با مهارت و اطمینان کامل انجام می گیرد.

مزایای برش لیزری

مزایای برش لیزری که مشتری های ما درصورت همکاری با مجموعه ما از آنها بهره مند خواهند شد:

  • شما قیمت خدمات برش لیزری  را از یک متخصص و پیشرو در این صنعت دریافت کنید. خدمات برش آراز لیزر در بازار آهن تبریز، جاده باغمعروف قرار دارد. این مجموعه خدمات برش لیزری فلزات با قیمت مقرون به صرفه را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. مشتریان برای مهارت و تجربه ما در برش قطعات فلزی پیچیده و با کیفیت ارزش بسیاری قائل هستند.
  •  ما از بهترین ماشین آلات پیشرفته CNC، برش های لیزری برای برش قطعات استفاده می کنیم. و به شما اطمینان می دهیم که لبه های برش خورده قطعات تغییر شکل نخواهند داد. و نسبت دقت بالا بوده و احتمال تاب خوردن مواد صفر می باشد.
  • افراد حرفه ای ما نیازهای شما را با دقت بررسی می کنند و مطابق با نیاز شما محصولات را در اختیار شما قرار می دهند. زیرا هدف آنها جلب رضایت مشتریان در کنار تامین نیازهای شماست.
  • خدمات ما متنوع هستند. ما همه چیز مربوط به برش لیزر را پوشش می دهیم. ورق های فلزی، آهن، ورق استیل و ورق های گالوانیزه را برش می دهیم.
  • طراحان ما به طراحی قطعات فلزی تسلط دارند. علاوه بر این، دستگاههای ما احتمال خطا را به حداقل می‌ رسانند.
  • ما علاوه بر داشتن دو دستگاه برش لیزری، دارای قابلیت برش لیزری 24 ساعته و 7 روزه هفته هستیم که به ما امکان می دهد سفارشات با حجم بالا تا حجم کم را در زمان سریع تحویل دهیم. هر قسمت با دقت کامل برش داده می شود و دقیقا با طرح های شما مطابقت دارد، از اولین قطعه تا آخرین.
  • ما از گزینه برد – برد استفاده می کنیم. این یک برد برای مشتری است. زیرا استفاده از برش لیزری منجر به صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه مالی مشتری می شود. برای ما یک برد است زیرا ما با دیدن نتیجه کارمان و همچنین امکاناتی که برای مشتریان ایجاد کرده ایم لذت می بریم!
  • صرف نظر از اینکه طرح‌های شما چقدر ساده یا پیچیده است، ما با تجزیه و تحلیل شکل قطعات و نیازهای شما می توانیم تعیین کنیم که چگونه از کمترین مقدار مواد، بیشترین قطعات را به دست آوریم. ضایعات ورق شما در کمترین حالت ممکن خواهد بود.
  • استفاده از خدمات برش لیزری یک روشی برای بازگشت سرمایه با بالاترین کیفیت به کسب و کار خودتان است.

چرا باید از خدمات برش لیزری در تبریز استفاده کرد؟

اگر شما هم از آن دسته عزیزانی می باشید که دارای صنعت تولیدی می باشید، ممکن است اگر هنوز دستگاه برش لیزر را وارد صنعت خود نکرده اید توصیه های زیادی درباره آن بشنوید. احتمالا می خواهید درباره مزیت ها و فواید این دستگاه ها و همچنین خدمات برش لیزری در تبریز اطلاعات بیشتری بدست آورید. آیا واقعا برش لیزر از برش سنتی بهتر و کاربردی تر است؟ ادامه این مقاله به شما می توانید در زمینه دستگاه برش لیزر و خدمات برش لیزری در تبریز کمک کند.

برش های دقیق

در برش لیزری خدمات برش لیزری در تبریز، لیزر بسیار کوچک و قدرتمندی تعبیه گشته که پرتو متمرکز از نور را به موادی که لازم است برش داده شوند، منعکس می سازد. این لیزر قدرتمند در اکثر موارد، مواد را با دقتی عالی و با ظرفیت های معمولی از 003.0 میلی متر تا 006.0 میلی متر ذوب و تبخیر می سازد. در مقابل برش پالسما، معمولا ظرفیتی حدود02.0 میلی متر دارد و بعضی از ابزارهای برش قالب برای ظرفیت هایی به اندازه ۱ تا ۳ میلی متر یا بیشتر هستند.
در مواردی که کارتان نیاز به دقت بالایی دارد، دستگاه برش لیزر خدمات برش لیزری در تبریز بدون شک بهترین انتخاب شما خواهد بود و می تواند به کسب و کار و پروژه های شما ظرافت بیشتری ببخشد. به همین دلیل است که صنایع مهم مثل صنعت هوافضا و امور مرتبط با تکنولوژی های روز از دستگاه لیزر به صورت قابل توجهی استفاد می کنند.

خدمات برش لیزری در تبریز

بی نیاز به جایگزینی ابزار آلات خاص در کنار هزینه کمتر

خوبی دستگاه برش لیزری این است که برای پروژه های کوچه و کسب و کار های تازه نیز می تواند یاری دهنده و اقتصادی باشد و اینگونه خدمات برش لیزری در تبریز می تواند به کسب و کار های زیادی در سریع تر نمودن کسب و کار و همچنین به صرفه نمودن کارشان کمک کند.

اما چگونه؟!

در خدمات برش لیزری در تبریز یک دستگاه برش لیزری از ابزار آلات خاص و ویژه ای که تولید و ساخت و البته تعمیر سختی دارند تشکیل نمی شود. شما نیازی به خرید وسایل جانبی نداشته. همچنین این دستگاه دارای سطوح برش فیزیکی نمی باشد که در شرایط کاری سخت از بین بروند یا فرسوده شود.
ابزارهای لیزر در خدمات برش لیزری در تبریز قطعه های متحرک مکانیکی کمتری دارند. این عامل، خود هزینه های نگهداری و بهره برداری شده را کم تر می کند.

کاربردی برای تمام کارهای ساده و پیچیده

حالا از برش لیزری خدمات برش لیزری در تبریز را در چه کاری می خواهید استفاده کنید؟ تا کنون چه کاربردی از خدمات برش لیزری در تبریز داشته اید؟ صنعتی که در آن فعال هستید چقدر پیچیده است؟
پاسخ هیچ کدام از این سوالات نمی تواند در روند کاری دستگاه برش لیزری خدمات برش لیزری در تبریز اختلالی ایجاد نماید. به این دلیل که این دستگاه برای تمامی کار های مرتبط با خودش قابل استفاده را دارد. این دستگاه در کنار سرعت فوق العاده ای که دارد به راحتی می تواند، پیچیده ترین شکل های هندسی و خطوط بریدگی درخواستی شما را با دقتی بی نظیر ترسیم سازد.

بهره برداری با کیفیت از ورق ها با هدر رفت کمتر

یکی دیگر از مزایای خوب و کاربردی دستگاه برش لیزر خدمات برش لیزری در تبریز، دقت خوبی در برش ورقه های مورد نظر شما را به خرج می دهد. بنابراین باعث می شود که از سطح ورق ها بهترین و بیشترین استفاده را به عمل آید و اصرافی در خدمات برش لیزری در تبریز دیده نمی شود. در واقع این دستگاه با برش های درست و تنظیم شده که از قسمت های مختلف ورق ها انجام می دهد، هزینه های اعمالی را کمتر کرده و بودجه کمی برای شما نیاز می شود زیرا حجم مواد اولیه خریداری شده کم تر می شود.همچنین این کار باعث می شود که در زمان جابه جایی ورق های جدید هم صرفه جویی گردد.

دستگاه برش لیزر باعث صدمه به مواد نازک نمی شود

درمورد برش لیزر تصوری اشتباه وجود دارد که می گوید این دستگاه به علت گرمای زیادی که دارد، باعث پیچ خوردگی یا سوختن ورق های نازک می شود که این امر اصلا درست نیست به دلیل اینکه منطقه ای که برش لیزر در آن اثرگذاری می کند، متحمل گرمای زیادی نخواهد شد. به همین دلیل دستگاه های برش لیزر برای استفاده در مواردی که مواد و ورق های برش بسیار نازک هستند، ایده آل هستند. سرعت عمل این دستگاه در برش باعث می شود که مواد نه تنها بیش از حد داغ نشوند بلکه شکل ظاهری آن ها هم تغییری نکنند.

خدمات برش لیزری در تبریز
خدمات برش لیزری در تبریز

مصرف کم انرژی

اگر بخواهیم میزان مصرف انرژی دستگاه برش لیزری خدمات برش لیزری در تبریز را با نمونه های مشابه سنتی آن مقایسه کنیم، باید ذکر کنیم که دستگاه برش لیزر خدمات برش لیزری در تبریز بدلیل نداشتن قسمت های متحرک مکانیکی و موتور برق نسبت به دستگاه های برش دیگر انرژی کمتری را مصرف می نماید. برای نمونه یک پانچ کوچک را در نظر بگیرید. این دستگاه در صورت استفاده از ظرفیت کامل خود تا حدود ۳۶ کیلو وات انرژی نیاز دارد. در حالی که دستگاه برش لیزری خدمات برش لیزری در تبریز در شرایط یکسان به کمتر از ۱۰ کیلو وات انرژی نیاز پیدا می کند.
همچنین این مسئله به مواد مورد استفاده برای برش نیز وابسته نبوده و حتی در صورت استفاده از مواد ضخیم مانند ورق های آلومینیوم نیز میزان انرژی مصرفی زیاد نخواهد بود.

قابل استفاده برای مواد مختلف

وقتی از مزایای دستگاه های برش لیزر خدمات برش لیزری در تبریز صحبت می کنیم باید این مورد را به عنوان یکی از مهم ترین فواید این دستگاه در نظر بگیریم. از دستگاه برش لیزر خدمات برش لیزری در تبریز می توان برای برش مواد مختلفی استفاده کرد.
از فلزات آهنی مانند فولاد ضد زنگ گرفته تا مس، آلومینیوم، برنج و حتی سایر مواد کامپوزیت، چوب، پالستیک و حتی برخی از منسوجات؛ از دستگاه برش لیزری می توان برای برش دادن هر چیزی که شما در محیط کارتان نیاز دارید، استفاده کرد.
تطبیق پذیری این دستگاه با مواد و صنایع مختلف، آن را به یک ابزار مهم در ماشین کاری مدرن تبدیل کرده است. این دستگاه همچنین می تواند برای حفاری، مارک گذاری و حکاکی مورد استفاده قرار بگیرد.

ممنون که تا آخر مقاله خدمات برش لیزری در تبریز همراه ما بودید. آراز لیزر می تواند همراه شما عزیزان در بهره برداری پروژه های مختلف باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراز لیزر مراجعه کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09143021963

 

آراز لیزر
مجموعه آراز لیزر- خدمات برش لیزری فلزات - با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×